|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (24.10.2019)
Hulme, ch., Snowling, M. Developmenal disorders of language, learning and cognition. Willey- Balckwell. Chichester. 2009. |
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (24.10.2019)
Požadavky k zápočtu. docházka v blokových setkáních ( případně po řádné omluvě náhradní forma atestace) a zpracování seminární práce na zadané téma.Téma seminární práce je uveřejněno v Moodle studijních oporách tohoto kurzu.
Požadavky ke zkoušce: Písemný test znalostí s vyhodnocením kolokviální formou, zpracování a odevzdaní seminární práce. |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (11.11.2018)
Struktura blokových setkání: 1. Systém péše o děti s SPU 2. Poruchy vývoje čtenářských a pisatelských dovedností- teoretické zakotvení a konkrétní příklady. 2. Intervence v oblasti poruch čtení a psaní vč. intervencí v oblasti fonologických schopnopstí dítěte. 4. Reflexe písemných prací a písemná zkouška |
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (24.10.2019)
Požadavky k zápočtu. docházka v blokových setkáních ( případně po řádné omluvě náhradní forma atestace) a zpracování seminární práce na zadané téma.Téma seminární práce je uveřejněno v Moodle studijních oporách tohoto kurzu.
Požadavky ke zkoušce: Písemný test znalostí s vyhodnocením kolokviální formou, zpracování a odevzdaní seminární práce. |