Final Thesis Seminar - OCDS21SS01
|
|
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (07.12.2021)
|
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (07.12.2021)
POKORNÁ V. (2010). Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Protál POKORNÁ, V. (2007). Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha: Portál KREJČOVÁ, L., BODNÁROVÁ, Z. (2018) Specifické poruchy učení. Brno: Edika JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. (2010) Neklidné a nesoustředěné dítě: ve škole a v rodině. Praha: Portál SINDELAROVÁ, B. (2015) Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál. ZELINKOVÁ, O. (2017) Dyspraxie. Praha: Portál |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (07.12.2021)
Dílční funkce podmiňující úspěšný nácvik čtení, psaní a počítání (diagnostika, možnosti rozvoje) Reedukace a kompenzace SPU Podpůrná opatření pro žáky s SPU Popdora sebepojetí žáka s SPU v ZŠ Rozvoj exekutivních funkcí u žáků s SPU |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (07.12.2021)
written test |