|
|
|
||
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (11.06.2019)
|
|
||
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (11.11.2019)
Bednářová, J. a Šmardová, V.: Školní zralost: co by mělo umět dítě před vstupem do školy. Brno: Computer Press, 2010. Felcmanová, L., Habrová, M.: Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. Gabura,J., Pružinská,J.: Poradenský proces. Praha: SLON, 1999. Výchovné poradenství – Zpravodaj IPPP ČR a Asociace poradenských pracovníků ve školství - průběžné periodikum. Kucharská, A.: Sborník SPUCH 1994,1995,1996,1997 Matějček, Z. Praxe dětského psychologického poradenství. Praha: SPN, 1991. Matějček, Z. Dítě a rodina v psychologickém poradenství. Praha: SPN, 1992. Mertin, V. a Krejčová, L.: Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. 2., dopl. a akt. vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016. Michalík, J. Baslerová, P., Felcmanová, L.: Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. Otevřelová, H.: Školní zralost a připravenost. Praha: Portál, 2016. Svoboda, J. a Krejčířová, D.: Psychodiagnostika dospělých. 3.vyd. Praha: Portál 2015. Svoboda, J.; Vágnerová, M. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál, 2001. Švancara, J. a kol. Diagnostika psychického vývoje. Praha: Avicenum, 1980. Voglerová, U. Učení bez stresu. Praha: Portál, 1996. |
|
||
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (21.05.2019)
Historie poradenství, systém poradenství v naší republice, současné legislativní otázky poradenství, zásady poradenské práce. Problematika PPP, SPC, SVP. Kvalitativní diagnostické metody a jejich využití. Metody práce s jedinci v PPP, SPC a v SVP. Oblasti speciálně pedagogické diagnostiky se zvláštním zaměřením na speciálně pedagogickou diagnostiku (diagnostika a podpora rozvoje zrakového vnímání, sluchového vnímání, motorických schopností, školní zralosti, laterality, specifických poruch učení a nerovnoměrného vývoje jednotlivých schopností), testy používané v rámci speciálně pedagogické diagnostiky. Podpůrná opatření ve vzdělávání na základní škole. Krizová intervence, práce s rodinou. Profesní etika. Supervize. |
|
||
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (11.11.2019)
written test |