|
|
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (09.10.2018)
|
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (09.10.2018)
• Petty, G.: Moderní vyučování. Portál, Praha 1996 • Švec, V.: Pedagogické znalosti učitele. Aspi, Praha 2005 • Vališová, A., Kasíková, H. (eds.): Pedagogika pro učitele. Grada, Praha 2011 (2. vyd.)• Kolář, Z., Šikulová, R.: Hodnocení žáků. GRADA 2009. • Čapek, R.: Třídní klima a školní klima. Grada 2010. • Kolář, Z., Šikulová, R.: Vyučování jako dialog. Grada 2007 (e-kniha) • Zormanová, L.: Výukové metody v pedagogice. S praktickými ukázkami. Grada 2012 (e-kniha) • Lechta, V. a kol.: Základy inkluzivní pedagogiky. Portál 2010 • Zelinková, O.: Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Nástroje pro prevenci, nápravu a integraci. Portál 2011 • Kolektiv autorů: Jak budovat dobrý vztah s rodiči žáků. Raabe 2017 • Bréda, J. a kol.: Sebeobrana učitele. Raabe 2017 • Čapek, R.: Učitel a rodič. Grada 2013 • Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v aktuálním znění. Např. na www.msmt.cz Rámcový vzdělávací program pro gymnázia: www.msmt.cz/vzdelavani/skolskareforma/ramcove-vzdelavac-programy |
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (09.10.2018)
Bloková výuka, zejména diskuze nad povinnou četbou, úkoly k samostatné práci. |