Last update: Mgr. Renata Ptáčková, Ph.D. (12.02.2018)
Cvičení z biochemie pro učitele si klade následující cíle:
- v návaznosti na přednášku Biochemie I zopakovat a shrnout získané znalosti
- procvičit základní typy výpočtů používaných v biochemické laboratoři
- podpořit a rozvinout komunikativní dovednosti
Literature - Czech
Last update: Mgr. Renata Ptáčková, Ph.D. (12.02.2018)
Jakákoli moderni učebnice biochemie
Doporučená: Kodíček, M., Valentová, O., Hynek, R. Biochemie: chemický pohled na biologický svět, VŠCHT v Praze: Praha, 2015 a vybrané kapitoly z Nelson, D. L., Coxx, M. M. Lehninger principles of biochemistry a Voet, D., Voet, J. G. Biochemie / Biochemistry
Requirements to the exam - Czech
Last update: Mgr. Renata Ptáčková, Ph.D. (16.02.2020)
K udělení zápočtu je třeba dosáhnout alespoň20 bodů. Minimálně 12 bodů musí student získat ze závěrečného zápočtového testu (z celkového počtu 20 bodů, tedy ≥ 60%). Další body jsou udělovány za docházku (účast na 1 cvičení = 1 bod, tzn. účast na méně než 8 cvičeních = student musí získat více než 12 bodů ze zápočtového testu). Zápočet je podmínkou účasti na zkoušce z předmětu Biochemie I (MC250P03I).
Syllabus - Czech
Last update: Mgr. Renata Ptáčková, Ph.D. (13.02.2019)
příprava, koncentrace a ředění roztoků, pH a pufry