Theory and Reality of Framework Educationl Programs Design - MB180P15A
|
|
|
||
Last update: Mgr. Karolína Kotvaltová Sezemská, Ph.D. (08.02.2019)
mezinárodních výzkumů (TlMSS, PlSA) a z inspekčních zpráv. Zabývá se východisky, detailním obsahem a důsledky RVP pro základní a gymnaziální vzdělávání z pozice školního koordinátora či ředitele školy. Na konkrétních příkladech ukazuje možné způsoby tvorby učebních osnov přírodovědných předmětů ve ŠVP z pozice učitelů. Do výuky jsou zapojeni učitelé z praxe, kteří se podíleli na tvorbě pilotních ŠVP. |
|
||
Last update: Mgr. Karolína Kotvaltová Sezemská, Ph.D. (08.02.2019)
Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání - pilotní verze (VÚP Praha 2004) www.vuppraha.cz
Kvasničková, D., Švecová, M., Sedláček, V.: Ekologický přírodopis: Školní vzdělávací program. Praha: Fortuna, 2005
Pumpr, V., Beneš, P., Banýr, J., Jiřička, M.: Metodická příručka k řadě učebnic Základy praktické chemie pro 8. a 9. ročník ZŠ. Praha: Fortuna, 2005.
Pumpr, V., Beneš, P., Frýzková, M.: tvorba uč.osnov v ŠVP. Biologie, chemie, zeměpis, roč.14, 2005, Č. 4, s.1777-180. |
|
||
Last update: Mgr. Karolína Kotvaltová Sezemská, Ph.D. (08.02.2019)
návrh ŠVP pro určitou biologickou disciplínu nebo průřezové téma (písemná práce)
prezentace a obhajoba vlastního návrhu dílčího okruhu ŠVP |