|
|
|
||
Last update: Mgr. Pavel Kolář, M.T.S., Th.D. (23.09.2020)
|
|
||
Last update: ThDr. Kateřina Patová (03.07.2014)
Aktuální problémy mediálního a informačního vzdělávání Didaktické aspekty práce s ICT na ZŠ a SŠ Rozvíjení znalostí a dovedností smysluplně využívat ve výuce počítač, internet, interaktivní tabuli, tablety Didaktické aspekty práce s interaktivním vzdělávacím obsahem - multimediální elektronické interaktivní učebnice Nácvik práce s interaktivní tabulí a učebnicí Náslechy ve výuce na ZŠ a SŠ s využitím ICT s následnou reflexí |
|
||
Last update: Mgr. Antonín Šedivý, Ph.D. (16.11.2014)
• SKALKOVÁ, J.: Obecná didaktika. Praha: Grada, 2008. • SKALKOVÁ, J.: Pedagogika a výzvy nové doby. Brno: Paido, 2004. • PRŮCHA, J.: Moderní vzdělávací technologie. Praha: VŠJAK, 2003. • ČERNOCHOVÁ, M.: Příprava budoucích eUčitelů na eInstruction. Kladno: AISIS, 2003. • NEUMAJER, O.: ICT kompetence učitelů. Disertační práce. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2007. • ZOUNEK,J. : ICT v životě základních škol. Praha:Triton,2006 • SLAVÍK J.,NOVÁK, J.: Počítač jako pomocník učitele: efektivní práce s informacemi ve škole. Praha,Portál 1997
Interaktivní učebnice www.fraus.cz www.vzdelani21.cz Časopisy Pedagogika, Moderní vyučování, Pedagogická orientace, Učitelské listy a Učitelské noviny |