SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Applied Marketing Communication - JKB024
Title: Aplikovaná marketingová komunikace
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2021
Semester: winter
E-Credits: 5
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:2/0, Ex [HT]
Capacity: 43 / unknown (43)
Min. number of students: 10
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Level: specialized
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: Ing. Ladislav Báča
Ing. Ondřej Obluk
Teacher(s): Ing. Ladislav Báča
Ing. Ondřej Obluk
Class: Courses for incoming students
Incompatibility : JJB401
Is incompatible with: JJB401
Is interchangeable with: JJB401
Annotation - Czech
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (10.09.2019)
Posluchači se postupně seznámí s tím, jakou mají strukturu a jak fungují komunikační agentury, jak jsou
diferencovány jednotlivé složky komunikace, které ovlivňují jednak vznik, vývoj a pozici značek a produktů, dále
image i aktivity komerčních a nekomerčních subjektů. Na konkrétních příkladech bude prezentován proces
komunikace jednotlivých subjektů od zadání, přes tvorbu strategie, výběr médií, kreativní řešení, produkci a
realizaci, včetně vyhodnocení účinnosti jednotlivých reklamních akcí. Posluchači budou mít možnost aplikovat
získané znalosti v případové studii s reálným zadáním pro komerční i neziskový sektor.
Syllabus - Czech
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (10.09.2019)
Plán přednášek:
1. Komunikace, komunikační agentura (reklama, reklamní agentura)

2. Kreativita & média

3. Tvorba komunikační strategie + Kreativní brief

4. Brand Building

5. Cílová skupina, měření v reklamě

6. Produkce

7. Praktické příklady a ukázky komunikačních strategií a kampaní

8. Co je to sociální marketing

9. Role agentury v sociálním marketingu

10. Moderní marketingové trendy, Co hýbe marketingovou komunikací 21.století

11. Corporate Social Responsibility

Povinná literatura:
BERGER, J. Contagious. Simon Schuster 2013.

DRANOVE, D. - MARCIANO, S.. Kellogg on Strategy. Wiley 2005.

FILL, C. - TURNBULL, S. Marketing Comunications - discovery, creation and conversations, 7th Edition, Pearson Education Limited, 2016.

KOTLER, P. - LEE, N. Social Marketing. SAGE Publications 2011.

KOTLER, P.. Moderní marketing. Grada Publishing 2007 (kapitoly 3: Trhy - TA a 7 :Komunikace - Kampaně)

TYBOUT, A. - CALKINS, T.: Kellogg on Branding. Wiley 2005.

Doporučená literatura:
BEAL, B.. Corporate Social Responsibility. SAGE Publications, 2013.

CZERNIAWSKI, R. - MALONEY, M.. Competitive Positioning. Hudson House, 2010.

FALLON, P. - SENN, F.. Juicing the Orange. Harvard Business Review, 2006.

KAPFERER, J. N.. The New Strategic Brand Management. Kogan Page, 2012.

KOTLER, P. - ANDRAESEN, A. R. Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. Prentice Hall, 2007.

MILLMAN, D. Brand Bible. Rockport, 2012.

SARFEANT, A. Marketing Management for Nonprofit Organizations. Oxford University Press, 2009.

WHEELER, A. - KATZ, J. Brand Atlas. Wiley, 2011.

YOUNG, A. Brand Media Strategy. Palgrave Macmillan, 2010.

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html