|
|
|
||
Last update: prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. (06.02.2022)
|
|
||
Last update: prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. (06.02.2022)
Cílem předmětu je, aby si doktorand osvojil základní principy pedagogické práce vysokoškolského pedagoga a uměl je aplikovat na obor mediálních studií. V předmětu se student seznámí s didaktickou strukturací oboru a osvojí si schopnost didakticky zpracovat, připravit si a uskutečnit vybrané téma mediálních studií. Dále se naučí používat základní metody ověřování získaných znalostí a dovedností (a další diagnostické metody) a organizovat týmovou práci studentů. |
|
||
Last update: prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. (06.02.2022)
Pro splnění předmětu je třeba splnit následující povinnosti: 0. Pro zahájení přípravy je nutné zúčasnit se úvodní schůzky s garantem předmětu, která se uskuteční ve čtvrtek 17. 2. 2022 v 11 hodin v místnosti H105. 1. Dvě individuální konzultace s garantem předmětu 2. Fakultativně: náslech v předmětu, v němž bude doktorand vystupovat 3. Vlastní vedení jedné přednášky či jednoho semináře na zadané téma ve vybraném předmětu bakalářského studia, příprava včetně prezentace 4. Účast na vyhodnocení přenášky
|
|
||
Last update: prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. (06.02.2022)
Fritz, Ernst: Curriculum Development, Course Design, Higher Education Didactics, Evaluation of Teaching. Kassel 2008 Podlahová Libuše a kol.: Didaktika pro vysokoškolské učitele. Praha: Grada 2012 Rohlíková, Lucie, Vejvodová, Jana: Vyučovací metody na vysoké škole. Praha: Grada 2012 (zvl. kap.1 a 2) - dále literatura potřebná ke zpracování azdaných témat |
|
||
Last update: prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. (06.02.2022)
Program: 1. Konzultace s garantem, stanovené tématu a data vystoupení, úvodní schůzky s garantem předmětu, která se uskuteční ve čtvrtek 17. 2. 2022 v 11 hodin v místnosti H105.ms 2. Fakultativně: náslech v semináři daného předmětu 3. Konzultace přípravy semináře či přednášky I s garantem předmětu 4. Konzultace přípravy semináře či přednášky II s garantem předmětu 5. Vlastní vystoupení: seminář či přednáška na zadané téma za přítomnosti garantů předmětu, po skončení krátké individuální zhodnocení 6. Individuální hodnocení s garantem předmětu
|