Marketing communication of small and medium enterprises - JJB298
|
|
|
||
Last update: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (30.08.2018)
značky. Studentům jsou v průběhu přednášek představeny jednotlivé procesy malého a středního podniku a způsob zpracování marketingového plánu jako součást business plánu. Předmět je zakončen seminární prací a její prezentací. |
|
||
Last update: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. (01.09.2020)
CACCIOLATTI, L.; LEE, S. H. Entrepreneurial marketing for SMEs. Springer, 2015. HORÁKOVÁ, I. a kol. Strategie firemní komunikace.Management Press, Praha 2008. ISBN 978-80-7261-17-2. HOLÁ, J. 2006. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer press, 2006. ISBN 80-251-1250-0. 8)
HLOUŠKOVÁ, I. 1998. Vnitrofiremní komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-550-5.
PROCHÁZKA, T., ŘEZNÍČEK, J. Obsahový marketing. 2017. ISB 8025141780.
RUZZIER KONEČNIK, M., RUZZIER, M., HISRISCH, R.D. Marketing for entrepreneurs and SMEs. 2013. ISBN 1781955972 VEBER, SRPOVÁ a kol. 2012. Podnikání malé a střední firmy. 3. vydání. Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4520-6. |