|
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. (22.09.2021)
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. (21.09.2020)
Cílem průběžné praxe je přispět k motivaci studentů ke studiu základních pedagogických a příbuzných disciplín a doplnit jejich představy o úloze pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu, resp. ve společnosti vůbec. To znamená, že praxe plní především funkci: - formativní (motivace, uvědomění si významu odborných vědomostí, dovedností a sociálních kompetencí jako součásti studijní i profesní způsobilosti); - informativní (rozvoj konkrétních představ studentů o pedagogických jevech, ilustrace a verifikace teoretické výuky); - instrumentální (postupné vytváření a nácvik pedagogických dovedností – důraz je kladen na dovednost pozorovat pedagogické jevy a dovednost tyto jevy dokumentovat – viz nácvik dovednosti vést pedagogický deník). |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. (21.09.2020)
Praxe je zakončena v každém semestru zápočtem, a to při splnění následujících podmínek: - v každém semestru minimálně 75 % účast na praxi; i distanční formou - splnění úkolů zadaných VUP; předložení pedagogického deníku |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. (21.09.2020)
Studijní literatura: Vališová, A., & Kasíková, H. (2007). Pedagogika pro učitele. Praha: Grada. |