|
|
|
||
Last update: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
|
|
||
Last update: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
The main goal of the course is to provide a space for students to apply their theoretical knowledge acquired in the Principles of Interactive Design course (ANM50586) to a project. Students will be divided into groups and choose a topic for the project. Under the guidance of the lecturer, the students will refine the goals and characteristics of their projects with the help of UX research and design methods. Following the research, the next goal is for students to be able to build digital prototypes for their projects. At the end, the students will present the results of their work in front of other students. The project presentations feature as a next important goal of the course because the ability to present abstract and technical aspects of a project in a narrative and visual form is a necessary part of any project. |
|
||
Last update: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
Veškeré potřebné informace se studenti dozví v prvních hodinách kurzu Principy interaktivní tvorby (ANM50586). Kurz probíhá formou víkendového dvoudenního workshopu. V letním semestru 2019/2020 se bude konat v sobotu 21. 3. 2020 a v neděli 22. 3. 2020 vždy od 9:10 v učebně C338. Pokud se studenti mezi sebou a následně včas s vyučujícím dohodnou, je možné, aby kurz probíhal na jiném místě. V minulých ročnících jsme využili kreativní kanceláře digitálních technologických společností. Protože na konci se bude prezentovat výsledek týmové práce, očekává se, že studenti se zúčastní obou dnů. Pokud student zmešká jeden ze dnů, je povinen kontaktovat vyučujícího. S vyučujícím se individuálně dohodne na kompenzaci absence a očekává se, že bude schopný prokázat a vysvělit, jak se přesně podílel na týmovém projektu. |
|
||
Last update: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
Níže uvedená literatura je primárně orientovaná na praktické aplikace znalostí. Pro teoretické znalosti je doporučena literatura z předmětu Principy interaktivní tvorby (ANM50616). (Řazeno podle relevance) DesignCOOPER, Alan, Robert REIMANN a Dave CRONIN, 2014. About face: the essentials of interaction design. Fourth edition. Indianapolis, IN: John Wiley. ISBN 978-1-118-76657-6. NORMAN, Donald A, 2010. Design pro každý den. Praha: Dokořán. ISBN 978-80-7363-314-1. GOTHELF, Jeff a Josh SEIDEN. Lean UX: applying lean principles to improve user experience. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2013. Lean series. ISBN 1449311652. KNAPP, Jake, 2017. Sprint: jak vyřešit velké problémy a otestovat nové myšlenky v pouhých pěti dnech. Přeložil Libuše MOHELSKÁ. Brno: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-023-1. KRUG, Steve, 2006. Web design: nenuťte uživatele přemýšlet!. 2. aktualiz. vyd. Přeložil Jan ŠKVAŘIL. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1291-8.
LUPTON, Ellen, 2011. Graphic design thinking: beyond brainstorming. Baltimore: Maryland Institute College of Art. ISBN 9781568989792. PrezentaceKERMODE, Robin. Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali: 7 kroků k sebevědomému a autentickému projevu před publikem. Přeložil René SOUČEK. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-2906-0. GLASER, Judith E. Konverzační inteligence: klíč k úspěchu v práci a byznysu. Přeložil Petr SOMOGYI. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-400-4. Startupy a leadershipRIES, Eric, 2015. Lean startup: jak budovat úspěšný byznys na základě neustálé inovace. Přeložil Lukáš DUŠEK. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0389-7. THIEL, Peter A. a Blake MASTERS, 2015. Od nuly k jedničce: úvahy o startupech, aneb, jak tvořit budoucnost. Přeložil Lubomír SEDLÁK. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-87270-72-1. TALEB, Nassim, 2019. Nasadit vlastní kůži: skryté asymetrie v každodenním životě. Přeložil Jan KALANDRA. V Praze: Paseka. ISBN 978-80-7637-025-8. MÜHLFEIT, Jan a Melina COSTI, 2017. Pozitivní leader: jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu. Přeložil Viktor JUREK. V Brně: Management Press. ISBN 978-80-265-0591-4. |