|
|
|
||
Last update: prof. PhDr. Karel Šebesta, CSc. (07.02.2021)
|
|
||
Last update: prof. PhDr. Karel Šebesta, CSc. (16.02.2021)
Po absolvování tohoto předmětu se bude student orientovat ve vybraných význačných typech výzkumu jazyka nerodilých mluvčích a bude schopen připravit a provést jednoduchý výzkumný projekt v oboru se zaměřením na možnosti praktických didaktických aplikací. |
|
||
Last update: prof. PhDr. Karel Šebesta, CSc. (16.02.2021)
Základní: ELLIS, Rod, BARKHUIZEN, Gary. Analysing Learner Language. Oxford University Press, 2005 (nebo pozdější vydání). ŠEBESTA. K., ŠKODOVÁ, S. (eds.). Čeština – cílový jazyk a korpusy. Liberec: TUL 2012. ŠEBESTA, K. a kol. Vyučování cizího jazyka. Terminologický slovník. FF UK 2817. ŠORMOVÁ, K., ŠEBESTA, K. a kol. Korpusy v jazykovém vyučování II. FF UK 2019. Další doporučená: BROWN, J. (2007): Understanding Research in Second Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press |
|
||
Last update: prof. PhDr. Karel Šebesta, CSc. (07.02.2021)
Předmět je zakončen zápočtem. Při distanční výuce bude atestace udělena na základě kvalitního zpracování zadaného úkolu s přihlédnutím k aktivní účasti na výuce. |