Předmět bezprostředně navazuje na specializační praxi. Výuka probíhá v malých skupinách. Cílem je získat
praktickou zkušenost s případovou supervizí, propojit teoretické poznatky o supervizi s praktickými zkušenostmi.
Studenti se učí formulovat téma a zakázku, cíle supervize, vytvářet kontrakt, rozumět superviznímu procesu,
reflektovat jeho průběh, rozumět vlastní roli i prožívání, být empatický k ostatním a rozumět skupinovým procesům.
Last update: Beneš Ladislav, Mgr., Dr. (27.01.2023)
Literature - Czech
Supervize - kazuistiky. Praha: Triton, 2004. ISBN 80-7254-496-9. BAŠTECKÁ, B., ČERMÁKOVÁ, V., KINKOR, V. Týmová supervize. Praha: Portál 2016. ISBN:978-80-262-0940-9 CARROLL, M. - THOLSTRUPOVÁ, M. Integrativní přístupy k supervizi. Praha: Triton, 2004. ISBN 80-7254-582-5. HAVRDOVÁ, Z. Kompetence v praxi sociální práce. Praha: Osmium, 1999. ISBN 80-902081-8-5. HAVRDOVÁ, Z. HAJNÝ, M. a kol. Praktická supervize. Průvodce supervizí pro začínající supervizory, manažery a příjemce supervize. Praha: Galén 2008. ISBN 9788072625321 HAWKINS, P. - SHOHET R.: Supervize v pomáhajících profesích. 1.vyd.Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-715-9.� MATOUŠEK, O. Metody a řízení sociální práce. 1.vyd. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-548-2.� PAČESOVÁ, M. Lékař, pacient a Michael Balint. Praha: Triton, 2004. ISBN 80-7254-491-8.� PAGE, S. - WOSKET W. Úvod do supervize: cyklický model. Tišnov: Sdružení SCAN, 2002. ISBN 80-86620-002-X.
Last update: Beneš Ladislav, Mgr., Dr. (03.08.2023)
Teaching methods - Czech
Supervize probíhá skupinově při kontaktní výuce.
Last update: Beneš Ladislav, Mgr., Dr. (27.01.2023)