|
|
|
||
Last update: PhDr. Veronika Nürnbergerová, Ph.D. (16.01.2024)
|
|
||
Last update: PhDr. Veronika Nürnbergerová, Ph.D. (11.03.2024)
Požadavky pro udělení zápočtu:
|
|
||
Last update: PhDr. Veronika Nürnbergerová, Ph.D. (17.02.2023)
Povinná: FLEMR, L. a kol. (2021). Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu. Praha: Karolinum. FIALOVÁ, L., FLEMR, L., MARÁDOVÁ, E., MUŽÍK, V. (2015). Vzdělávací oblast Člověk a zdraví v současné škole. Praha: Karolinum. RVP ZV - Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání RVP G* - Rámcové vzdělávací programy pro gymnázia RVP SOV - Rámcové vzdělávací programy středního odborného vzdělávání KYRIACOU, C. (2012). Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování. Praha. |
|
||
Last update: PhDr. Veronika Nürnbergerová, Ph.D. (16.01.2024)
Rámcový plán výuky asistentské praxe ve škole: 1. Úvod do výuky, seznámení s cíli předmětu, požadavky a organizací předmětu 2. zapojení do výuky v pozici asistenta pedagoga 3. průběžné konzultace 4. Závěrečný seminář (obhajoba závěrů pozorování), vyhodnocení výuky, zápočty. Cílem praxe je vytvářet a posilovat pedagogické kompetence, spolupracovat s učitelem/učitelkou v rámci přímé i nepřímé pedagogické činnosti, zkoušet si vést krátké pedagogické aktivity s různými žáky. Zároveň nabízí učitelům příležitost sdílení inspirace a zkušeností, vyšší míru individualizace a diferenciace výuky včetně příležitostí k zajištění vyšší míry bezpečnosti při vybraných pohybových aktivitách. Součástí může být i tandemové vedení výuky. Podmínky a rozsah asistentské praxe:
|