|
|
|
||
The course provides students with an orientation in special pedagogical counseling and diagnostics, especially in relation to the school age of individuals with special educational needs.
Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (08.02.2022)
|
|
||
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 90 hodinám. Přímá výuka: · přednášky 12 hodin · cvičení 12 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 20 hodin · zpracování úkolů a příprava na semináře 26 hodin Seminární práce, příprava na zkoušku a zkouška: 20 hodin celkem V případě distanční výuky budeme pracovat v aplikaci MS Teams, studenti obdrží včas odkaz. Dále bude využíván systém podpory studia Moodle. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (11.02.2023)
|
|
||
Zkušební administrace diagnostického materiálu Písemný test Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (08.02.2022)
|
|
||
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010. ISBN 978-80-247-2697-7. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (03.02.2020)
|
|
||
Systém poradenství v České republice 2. Služby školního speciálního pedagoga a principy fungování školního poradenského pracoviště
- diagnostika a reedukace specifických poruch učení - diagnostika a intervence ve vazbě na chování žáků - dynamická diagnostika - diagnostika klimatu třídy - diagnostika potřeb při učení Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (28.01.2023)
|
|
||
Studentům jsou k dispozici studijní opory (prezentace přednášek, odkazy na elektronické zdroje, interaktivní úkoly, doplňkové studijní materiály) v prostředí MOODLE. Last update: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (28.01.2023)
|