|
|
|
||
In the first phase, the subject deals with the specifics of the use of information technology in management in educational organizations. It acquaints students with methods of using information technologies in the management process from the perspective of the management of the organization and from the perspective of clients (students, pupils, educated adults). Students go through the whole process of introducing information technologies - from the considerations of suitability of their choice, problem solving to the phase of their maintenance. Specifics of information technology in management are then analyzed with students in individual contexts.
Last update: Kursch Martin, doc. PhDr., Ph.D. (10.09.2020)
|
|
||
Aktiv. účast ve výuce, projektová aktivita - její zadání bude konkretizováno při zahájení výuky předmětu. Distanční scénář: Vyhotovit seminární (zápočtovou práci) na téma: Využití IT ve výuce. Zaměřit se na vybranou technologii, např. mobilní aplikaci, platformu a zpracovat praktické využití, rozpracovat didakticko-metodickou část a pedagogický postup. Práce bude hodnocena na základě originality a využití v praxi pro ostatní kolegy. Bude-li s se souhlasem studenta možnost, mohla by být sdílena jako návod s dalšími studenty.
Last update: Mück David, Mgr. (16.09.2021)
|
|
||
MPO, 2013. Státní politika v elektronických komunikacích – Digitální Česko v. 2.0. [online]. Praha: MPO. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.mpo.cz/assets/cz/e-komunikace-a-posta/Internet/2013/4/Digi_esko_v.2.0.pdf MPSV, 2015. Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020. [online]. Praha: MPSVa. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.mpsv.cz/files/clanky/21499/Strategie_DG.pdf MPSVb, 2015. Akční plán Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020. [online]. Praha: MPSV. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: https://portal.mpsv.cz/sz/politikazamest/digitalni_gramotnost/akcni-plan-strategie-digitalni-gramotnosti-cr.pdf MŠMT, 2014. Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. [online]. Praha: MŠMT. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.vzdelavani2020.cz/images_obsah/dokumenty/strategie/digistrategie.pdf NEUMAJER, Onřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK, 2015. Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7478-769-0. MANAGEMENTMANIA, 2016. Řízení projektů (Project Management). ManagementMania.com [online]. [cit. 2018-07-06]. Dostupné z: https://managementmania.com/cs/metody-rizeni-projektu Last update: Kursch Martin, doc. PhDr., Ph.D. (10.09.2020)
|
|
||
Využití informačních technologií z pohledu vzdělávací organizace Využití informačních technologií z pohledu klienta vzdělávací organizace (studentů, žáků, učících se dospělých) Specifika zavádění informačních technologií v konkrétních kontextech procesů řízení Last update: Kursch Martin, doc. PhDr., Ph.D. (10.09.2020)
|