|
|
|
||
The course deals with the theory of marketing communication with application to education. The aim is to understand the basic methods of applying various types of marketing communication to gain a competitive position in the market. The course deals with the nature and use of individual elements of communication mix such as advertising, sales promotion, personal sales, Public Relations, direct marketing and events. The content of the course is not only the characteristics of individual elements of the communication mix, but also the broader context such as the legislative environment, the psychology of advertising and its impact on customers / clients in education, research and marketing communication planning, selection and use of advertising and media agencies.
Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (27.01.2025)
|
|
||
. Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (27.01.2025)
|
|
||
Zápočet Seminární práce (odevzdání do LMS Moodle) Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (27.01.2025)
|
|
||
Povinná literatura: KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. PAULOVČÁKOVÁ, L. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vyd. I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1. KOTLER, P. Marketing management. Praha, kterýkoliv vydavatel po roce 2014, kapitoly věnované marketingové komunikaci (aktuální vydání).
Doporučená literatura: BAINES, P., F. CHRIS a K. PAGE, 2011. Marketing. 2. vyd. Oxford University Press. ISBN 978-0-19-957961-7. DE PELSMACKER, P. a kolektiv. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6. JANOUCH, V. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376s. ISBN 978-80-251-4311-7. KŘÍŽEK, Z. a I. CRHA. Jak psát reklamní text. 4. vydání. Praha: Grada, 2012, 220 s. ISBN 978-80-247-4061-4. MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9. PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Příbram: Professional Publishing, 2009. ISBN 978-80-86946-38-2. POSPÍŠIL J. Jak na reklamu. Praktický průvodce světem reklamy. Kralice na Hané: Computer Média, 2012, 144 s. ISBN 978-80-7402-115-2. VYSEKALOVÁ, J. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. Doporučené časopisy vyučujícím a aktuální internetové zdroje. Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (27.01.2025)
|
|
||
1 Marketingová komunikace a její místo v marketingovém mixu 2 Integrovaná marketingová komunikace 3 Východiska marketingové komunikace 4 Tvorba rozpočtu, mediální plánování, hodnocení efektivnosti 5 Nástroje komunikačního mixu 6 Nové trendy v marketingové komunikaci
Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (27.01.2025)
|
|
||
Last update: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (27.01.2025)
|