SubjectsSubjects(version: 970)
Course, academic year 2024/2025
   Login via CAS
Distant Education for Modular Teaching of TPSM - OCSU19VP05
Title: Distanční vzdělávání k modulové výuce TPŠM
Guaranteed by: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2023
Semester: both
E-Credits: 2
Hours per week, examination: 0/0, C [HS]
Extent per academic year: 16 [hours]
Capacity: winter:unknown / unknown (50)
summer:unknown / unknown (50)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: distance
Note: enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
you can enroll for the course in winter and in summer semester
Guarantor: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Teacher(s): RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Annotation -
Distance education is organically linked to the course Theory and Practice of School Management. The aim is to reflect the problems of this area of management work and to prepare the corresponding documents. The activities include electronic discussions on a current topic in the field of school management and organisations outside the education sector and seminar papers.
Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
Aim of the course - Czech

Cílem předmětu je prostřednictvím distančních aktivit zvládnout požadavky modulu TPŠM

Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
Course completion requirements - Czech

plnění distančních aktivit a úkolů včetně písemné práce pod vedením lektora v souladu s nastavenými pravidly a hodnotící škálou.

 

Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
Literature - Czech

AUTORSKÝ KOLEKTIV, 2009. Řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI Wolters Kluwer.

BERG, G., POL, M., ed., 2005. Kultura školy: příspěvek k výzkumu a rozvoji. Brno: Masarykova univerzita.

DYTRT, Z., 2011. Manažerská etika v otázkách a odpovědích: jde morálka a úspěch v byznysu dohromady? Brno: Computer Press.

GAVORA, P., 2010. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-73151-85-0. 

HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, K., 2016. Projektové řízení: učebnice [online]. Praha 4: E-knihy jedou. 

CHVÁL, M., 2018. Na naší škole nám záleží: jak sledovat a hodnotit kvalitu školy. Praha: Portál. 

ICT metodik: http://www.metodik.cz/

KOTLER, P. (aktuální vydání). Marketing. Praha: Grada.

MŠMT Č. j.: 11 691/2004-24: Pravidla pro rodiče a děti k bezpečnějšímu užívání internetu 

MŠMT: Strategické a koncepční dokumenty (www.msmt.cz)

PISOŇOVÁ, M. a kol., 2017. Školský manažment: Terminologický a výkladový slovník. Bratislava, Wolters Kluwer.

PAULOVČÁKOVÁ, L., 2018. Marketing management ve vzdělávání. Elektronická publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. (https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_3/)

PAULOVČÁKOVÁ, L., 2015. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK. 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1. 

PAULOVČÁKOVÁ, L., 2019. Strategie řízení vzdělávacích organizací. PedF UK. (e-kniha ve zpracování IT)

PRŮCHA J. a J. VETEŠKA, 2014. Andragogický slovník. 2. aktual. a rozšíř. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4748-4.

 

Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
Syllabus - Czech
  • Práce s normami – podpora k psaní odborného textu závěrečné práce:

  • Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory ČSN 01 6910 (vydána 1. 7. 2014, nabyla účinnosti 1. 8. 2014)

  • Pravidla pro bibliografické citace ČSN ISO 690 (01 0197) z března 2011 s platností od 1. dubna 2011.

Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html