|
|
|
||
Modern management includes two parts - marketing management of the school (creating a comprehensive management strategy that effectively uses all managerial functions) and management in the conditions of globalization (orientation in the main manifestations and trends of globalization in the field of education).
Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|
|
||
Znalostní test. Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|
|
||
Základní: Interaktivní učebnice jako studijní opora pro asynchronní část (e-learning): https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/marketing-management-ve-vzdelavani AUTORSKÝ KOLEKTIV (2009). Řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI Wolters Kluwer. EGER, L. (2021). Marketing školy [Online]. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. HEJLOVÁ, D. (2015). Public relations. Praha: Grada Publishing. KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. (c2004). Marketing. Praha: Grada. PAULOVČÁKOVÁ, L. (2018). Marketing management ve vzdělávání. Elektronická publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. (https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_3/) PAULOVČÁKOVÁ, L. (2015). Marketing: přístup k marketingovému řízení (Vydání I). Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. ŘEZÁČ, J. (2009). Moderní management. Brno: Computer Press. Studijní materiály KAMV zaměřené na modul Teorie a praxe školského managementu včetně souboru studijních opor modulu Řízení školy ve znalostní společnosti projektu Profesionalizace KK SVĚTLÍK, J. (2009). Marketingové řízení školy. 2. aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer. TRUNDA, J. a BŘÍZA, K. (2012). Řízení školy ve znalostní společnosti. Editor Václav Trojan. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. VEBER, J. (2014). Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2., aktualiz. vyd. Praha: Management Press. VETEŠKA, J. a TURECKIOVÁ, M. (2020). Kompetence ve vzdělávání a strategie profesního rozvoje. Praha: Česká andragogická společnost. VETEŠKA, J., M. TURECKIOVÁ a V. TROJAN. (Eds.) (2017). Aktuální přístupy managementu vzdělávání. Praha: Centrum školského managementu Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. VODÁČEK, L. a O. VODÁČKOVÁ (2013). Moderní management v teorii a praxi. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press. Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|
|
||
Marketingové řízení školy: Prezenční část: ● pojetí marketingu a specifika marketingu ve vzdělávání, ● provázanost marketingu a managementu školy, ● marketingové řízení a marketingová strategie v oblasti vzdělávání, ● řízení vztahu s klienty v oblasti vzdělávání, cílové skupiny, ● implementace marketingu a kontrola. Distanční část (asynchronní, e-learning): ● analýza makroprostředí, mezoprostředí, mikroprostředí školy, ● aplikace marketingového mixu ve škole. Management v podmínkách globalizace: Prezenční část: ● základní pojmy, ● hlavní projevy globalizace, ● pozitiva, negativa, příležitosti a hrozby globalizace. Distanční část: ● vliv globalizace na školství. Last update: Mück David, Mgr. (09.09.2024)
|