|
|
|
||
Předmět seznamuje studenty/ky s rolí sociálních sítí a influencerů ve strategické komunikace. Veškeré poznatky a teorie jsou demonstrovány na příkladech z praxe. Studující po absolvování kurzu získají širší pohled na vytváření strategií pro sociální sítě a pro spolupráce s influencery, které jsou v dnešní době nedílnou součástí marketingu téměř každé značky. Kromě rozšíření znalostí je cílem kurzu také osvojení dovedností jako je nastavování reklam, správný výběr influencerů či analýza již hotových kampaní. Last update: Konopásková Michaela, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
Cílem předmětu je poskytnout studentům hlubší porozumění sociálním médiím a influencer marketingu na teoretické a praktické úrovni. Studenti budou schopni analyzovat a aplikovat klíčové koncepty, strategie a nástroje používané v oblasti sociálních sítí a influencer marketingu. Předmět bude studenty připravovat na schopnost efektivně využívat sociální média jako nástroj pro propagaci, budování značky a dosahování marketingových cílů. Last update: Konopásková Michaela, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
1) aktualita – student si připraví krátkou aktualitu o světě influencerů a sociálních sítí, kterou v prvních 5 minutách představí spolužákům (20 %) 2) průběžné úkoly – zadání bude upřesněno v průběhu hodin (30 %) 3) případová studie – závěrečný týmový projekt, cílem je vytvoření strategie na sociální sítě z pozice značky a za využití influencerů, výstupem je prezentace a tištěný podklad (50 %) Každá část je hodnocena procenty. Celkový výsledek bude stanoven podle systému ECTS grading na stupnici A-F. 0-50 % = F, 51-60 % = E, 61-70 % = D, 71-80 % = C, 81-90 % = B a 91 % a více = A. Last update: Konopásková Michaela, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
Last update: Konopásková Michaela, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
Výuka se skládá z klasických přednášek, diskusí s hosty z oborů a praktických hodin, v rámci kterých se studenti učí pracovat s různými softwary. U studujících se předpokládá aktivní účast na výuce a nastudování materiálů na každou přednáškou. Literatura, zdroje a další studijní materiály jsou uváděny v Moodle. Last update: Konopásková Michaela, Mgr. (26.01.2024)
|
|
||
1. Word Of Mouth marketing (D. Panýr) Vývoj word of mouth ve světě, jeho specifika a formy. Modely šíření. 2. Intro do sociálních sítí (M. Konopásková) Populární formáty a platformy, komnaty ozvěn, community management, algoritmy. 3. Sociální sítě v ČR (M. Konopásková) Jednotlivé zastoupení soc. sítí na tuzemském trhu, význam SoMe pro značku, analýza virálních případů. 4. Host (bude upřesněno) Host z řad influencerů nebo social media managerů. 5. Influencer marketing (D. Panýr) Rozdělení do kategorií, oslovování influencerů, legislativa v ČR a ve světě, věrohodnost doporučení, FOMO. 6. Kampaně s influencery (D. Panýr) Příprava smluv, postup při přípravě kampaně s influencery, underaged influenceři, ukázky kampaní a jejich analýza. 7. Host (bude upřesněno) Host z řad influencerů nebo social media managerů. 8. Strategie a obsahový marketing + zadání závěrečných prací (M. Konopásková) Tvorba strategie, příprava content plánu, testování obsahu, legislativa u použití obsahu a cílení, SEO analýza, analýza kanálů. 9. Host (bude upřesněno) Host z řad influencerů nebo social media managerů. 10. Nastavování reklam na soc. sítích (M. Konopásková) Praktická hodina – práce v Business Manageru a základní orientace v něm, představení dalších užitečných nástrojů pro práci na soc. sítích. 11. Analýza kampaní (D. Panýr + M. Konopásková) Vyhodnocování kampaní a užitečné tools, nastavování KPIs a dalších cílů, co očekávat od influencerů, jsou čísla všechno? 12. + 13. Prezentace závěrečných projektů Last update: Konopásková Michaela, Mgr. (30.01.2025)
|