|
|
|
||
Last update: Bc. Alena Klausová (26.08.2015)
|
|
||
Last update: Bc. Alena Klausová (26.08.2015)
Zápočet 75% účast na seminářích a zpracování seminární práce na zadané téma projektování výuky. |
|
||
Last update: Bc. Alena Klausová (26.08.2015)
Přednášky
Praktická cvičení a semináře Vyučující
Semináře
|
|
||
Last update: Bc. Alena Klausová (26.08.2015)
Doporučená literatura Kalhous, Z., Obst, O. a kol.: Školní didaktika. Praha: Portál, 2002, 2.vyd. ISBN 80-244-0217-3. Průcha, J.: Moderní pedagogika. (věda o edukačních procesech). Praha: Portál, 1997 ISBN 80-7178-730-3. Průcha, J.: Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-379-4. Průcha, J.: Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2009, 6.vyd., s. 400. ISBN 978-80-7367-647-6. Čáp, J., Mareš, J.: Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. ISBN 978-80-7367-273-7. Dytrtová, R., Krhutová, M.: Učitel. Příprava na profesi. Praha: Grada, 2009 ISBN 978-80-247-2863-6. Grecmanová H., Urbanovská E., Novotný P.: Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc 2000. Horák, F.: Aktivizující didaktické metody. UP Olomouc, 1991. Kasíková, H.: Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 1997 ISBN 80-7178-167-3. Kolář, Z., Raudenská, V., Fruhaufová, V.: Didaktické znalosti a dovednosti učitele. Ústí nad Labem: PedF UJEP, 2001. ISBN 80-7044-361-8. Kolář, Z., Šikulová, R.: Hodnocení žáků. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0885-X. Kolář, Z., Šikulová, R.: Vyučování jako dialog. Praha: Grada, 2009. 132 s. ISBN 978-80-247-1541-4. Kyriacou, CH.: Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování. 2. vyd. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-965-8. Mareš, J.: Styly učení žáků a studentů. Portál, 1998. ISBN 80-7178-246-7. Mužík, J.: Didaktika profesního vzdělávání dospělých. Plzeň: Fraus, 2005. ISBN 80-7238-220-9. Skalková, J.: Obecná didaktika. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1921-7. Vališová, A. Kasíková, H. a kol.: Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1734-0 Závodná, V.: Pedagogika v ošetrovateĺstve. Martin: Osveta, 2005. ISBN 80-8063-193-X.
|