|
|
|
||
Zkouška je zaměřena na komplexní přehled základních konceptů, se kterými pracují různé přístupy k analýze diskurzu, tak jak jsou probírány v semináři. Navíc předpokládá podrobnější seznámení s jednou monografií, která uceleně a strukturovaně různé aspekty studia diskurzu předkládá (viz níže). Last update: Šaldová Pavlína, PhDr., Ph.D. (25.05.2021)
|
|
||
Cílem atestace je ověření orientace a znalostí studenta z představených přístupů k diskurzu, schopnosti formulovat a porovnat základní teoretická a terminologická východiska jednotlivých škol, schopnosti aplikovat je na text a schopnosti mít představu o jejich uplatnění. V části zkoušky zaměřené na monografii je cílem orientace v textu monografie a seznámení se s dalšími přístupy a úrovněmi popisu, které v semináři pokryty nebyly. Last update: Šaldová Pavlína, PhDr., Ph.D. (25.05.2021)
|
|
||
Možnost A: student si vybere a nechá schválit monografii, která je blízká jeho zaměření (např. odpovídá k profesním zájmům, tj. pokud se student zaměřuje na výuku AJ, tak např. Flowerdew, J. (2013) Discourse in English Language Education, apod.) Možnost B: výběr jednoho z přehledových titulů, které z většiny zahrnují, co je probráno v semináři a z části některé další směry: Barbara Johnstone (2018 nebo 2008) Discourse Analysis Last update: Šaldová Pavlína, PhDr., Ph.D. (25.05.2021)
|
|
||
získání zápočtu z AAAAAA500107 Last update: Šaldová Pavlína, PhDr., Ph.D. (25.05.2021)
|
|
||
literatura uvedená v popisu AAA500107 + Možnost A: student si vybere a nechá schválit monografii, která je blízká jeho zaměření (např. odpovídá k profesním zájmům, tj. pokud se student zaměřuje na výuku AJ, tak např. Flowerdew, J. (2013) Discourse in English Language Education, apod.) Možnost B: výběr jednoho z přehledových titulů, které z většiny zahrnují, co je probráno v semináři a z části některé další směry: Barbara Johnstone (2018 nebo 2008) Discourse Analysis Last update: Šaldová Pavlína, PhDr., Ph.D. (25.05.2021)
|