Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (22.01.2018)
Seminář je zaměřen na nalézání a řešení každodenních problémů, se kterými se učitelé setkávají ve své praxi
(základní dokumenty ovlivňující výuku fyziky ve škole, příprava výuky, příprava fyzikálních experimentů, hodnocení
a klasifikace, motivace žáků při výuce fyziky, spolupráce s kolegy, atd.), a to nikoliv z hlediska teoretických
poznatků pedagogiky a didaktiky, ale z hlediska konkrétních zkušeností vyučující. Účastníci semináře jsou vedeni k
diskuzi nad předloženými problémy, předpokládá se jejich aktivní zapojení.
Course completion requirements - Czech
Last update: RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. (05.04.2022)
Aktivní účast minimálně 75% vyučovacích hodin. Náhradní plnění možné výjimečně po dohodě s vyučujícími.
Literature - Czech
Last update: doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. (25.05.2022)
Petty, G.: Moderní vyučování. Portál, Praha 1996
Průcha, J.: Moderní pedagogika. Portál, Praha 2005 (4. vyd.)
Fisher, R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál, Praha 2011
Rámcový vzdělávací program pro ZŠ a pro gymnázia.
Teaching methods - Czech
Last update: RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. (05.04.2022)
Výuka probíhá formou diskuzí na zadané téma, je očekávána aktivní práce studentů.
Syllabus - Czech
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (27.05.2022)
Jaký je dobrý učitel, dobrá škola.
Základní dokumenty, kterými je učitel povinen se řídit.