|
|
|
||
Last update: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (31.07.2008)
|
|
||
Last update: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.01.2010)
Cílem předmětu je kompletace všech hudebních činností a také hudebně psychologických a pedagogických vědomostí o předškolním věku dítěte. |
|
||
Last update: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.01.2010)
HERDEN, J. My pozor dáme a posloucháme. Posloucháme hudbu se žáky 1. st. ZŠ. Praha : Scientia 1994,s. 119, ISBN 80-85827-56-5. ZEZULA,J.-JANOVSKÁ,O.:Hudební výchova v mateřské škole. Praha: SPN 1985, 2.vydání, s.280 VISKUPOVÁ, B. Hudba a pohyb. Praha: Supraphon, 1987, 164 s., ISBN 09/22 02-016-87. HURNÍK, I., EBEN, P. Česká Orffova škola, 1. díl. : Supraphon 1969, s.99 , č.16/2 02-263-69. SEDLÁK, F. Didaktika hudební výchovy na l. st. ZŠ. Praha : SPN 1985,s. 311. ŠIMANOVSKÝ Z., TICHÁ, A., Lidové písničky a hry s nimi. Praha: Portál 1999, 80-7178-323-4. KODEJŠKA,M..: Výběr přednesových skladeb pro studium Učitelství pro MŠ. Praha: (kompendium) 2002. KODEJŠKA,M.: Hudební momentky pro studium Učitelství pro MŠ. Praha (kompendium), 2002. MALÝM ZPĚVÁČKUM: Zpěvník pro MŠ. Praha: SPN 1986, s.255. |
|
||
Last update: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.01.2010)
Řádná docházka. Didaktická interpretace 5 lidových nebo umělých písní . Didaktická interpretace využití 5 přednesových skladeb pro děti. Test z poslechových skladeb pro děti. |
|
||
Last update: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.01.2010)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu v v pěveckých, instrumentálních, hudebně pohybových a poslechových činnostech. Zpěv lidových nebo umělých písní s klavírním doprovodem, včetně transpozice. Přípravná nebo průpravná cvičení. Didaktická interpretace s uplatněním instrumentální nebo hudebně pohybové činnosti. Využití teoretických vědomostí v praxi. Představení poslechových skladeb pro děti.
|
|
||
Last update: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.01.2010)
Žádné |