|
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (04.10.2019)
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (04.10.2019)
ADAMUS, P. Metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. Evaluační nástroj hodnocení kvality inkluzivní školy. Slezská univerzita v Opavě, 2015. ISBN: 978-80-7510-190-7 BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy. Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8757-6, s. 29-112. HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Teorie a praxe.Praha: GradaPublishing,a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3070-7. LAZAROVÁ, B., HLOUŠKOVÁ, L.,TRNKOVÁ, K., POL, M., LUKAS, J.Řízení inkluze ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 2015, ISBN 978-80-210-8037-9. NĚMEC, Z., ŠIMÁČKOVÁ-LAURENČÍKOVÁ, K. a HÁJKOVÁ, V. Asistent pedagoga v inkluzivní škole. Vyd. 1. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014. 80 s. ISBN 978-80-7290-712-0. Organizace OSN pro vědu, kulturu a vzdělávání (UNESCO): Prohlášení ze Salamanky (TheSalamancaStatement) a Akční rámecpro vzdělávání dětí a dospělýchse speciálními vzdělávacími potřebami, OSN 1994. WATKINS, A. (ed.) Profil inkluzivního učitele, Odense, Dánsko: Evropská agentura pro rozvoj speciálního vzdělávání, 2012, ISBN 978-87-7110-317-5. |