|
|
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Filip Janouch (27.09.2023)
Cílem předmětu je, aby se jeho absolventi orientovali ve světě tvorby a budování značky. Díky předmětu pochopí, co všechno dnes ovlivňuje svět značek a co je důležité při tvorbě a budování značky zohlednit. |
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Filip Janouch (27.09.2023)
Skupinová prezentace na základě konkrétního zadání během zkouškového období. |
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Filip Janouch (27.09.2023)
POVINNÁ LITERATURA: Binet, Les: How not to plan Binet, Les & Field, Peter: Media in focus: Marketing Effectiveness in the Digital Era Binet, Les & Field, Peter: Effectiveness in context Pollard, Mark: Strategy Is Your Words: A Strategist's Fight For Meaning DOPORUČENÁ LITERATURA: Barden, Phil: Decoded Group M: Emerging stronger: Building brands in a transformed world Heath, Chip, and Dan Heath: Made to stick Ipsos: Get real, get creative Kantar: Building brands with purpose Ogilvy, David: O reklamě Ogilvy: Stav brand experience v ČR Romaniuk, Jenni: Better brand health Rumelt, Peter: Good strategy, Bad strategy Sharp, Byron: How brands grow 1 Sharp, Byron: How brands grow 2 Shotton, Richard: The Choice Factory WARC: The pivot to purpose: Aligning good and growth WARC: Boycotts, banners and balance sheets: The effectiveness of brand activism WARC: Humor in marketing and value creation? You must be joking WARC: Are we leaving the ‘brand age’? WARC: The effectiveness code WARC: The health of creativity WARC: Creativity through volatility
|
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Filip Janouch (27.09.2023)
Cílem tohoto kurzu je poskytnout jeho účastníkům komplexní návod a pohled na budování značky. Získané dovednosti jsou platné jak v komerčním, tak nekomerčním sektoru. Absolventi kurzu na jednotlivých přednáškách nahlédnou do tajů tvorby a budování značky, stejně jako všech souvisejících věcí. Přednášející jim společně s hosty kombinací teoretických a praktických lekcí představí, co je při tvorbě značky důležité, jak pracovat s daty a metodami tvorby značky, co všechno značka v dnešním byznysu ovlivňuje a proč je důležité se o ni konzistentně starat a budovat ji. Součástí kurzu budou také hosté, kteří promluví na vybrané téma. Daný host je vždy expertem na dané téma, které s budováním značky souvisí. (Např. výzkum) Výstupem z toho kurzu je zpracování vlastní strategie značky na dané téma.
6.10. Do světa značek rovnýma nohama
13.10. Tvorba značky od základů
20.10. Symboly & Hluboké kořeny značky
27.10. Ty nejúspěšnější značky a jejich komunikace
3.11. Výzkum trhu, analýza konkurence, motivace, bariéry a potřeby
10.11. Značky a populární kultura
24.11. Značka a vizuální komunikace
1.12 Měření značky
8.12. Komunikační strategie značky
15.12. Vývoj značky v čase. Evoluce, revoluce, repositioning, rebranding
22.12. Zadání závěrečné práce 5.1. 2024 Prezentace závěrečných prací
|