|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (08.10.2020)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (08.10.2020)
LANDSMANN, L.T. (Eds.). Culture, schooling and psychological development. Hillsdale, N.J.: Erlbaum, 1991. ROGOFF, B., LAVE, J. (Eds.). Everyday cognition: its development in social context. Cambridge, MA: Harvard University Press, 1984. ŠTECH, S.: Kognitivní vývoj mezi kulturní reprodukcí a inovací in Slavík, J; Chrz Vl. a Štech, S. et al: Tvorba jako způsob poznávání. Praha: Karolinum 2014. VYGOTSKIJ, L.S. Myšlení a řeč. Praha: Svoboda, 1976. VYGOTSKIJ, L.S. Vývoj vyšších psychických funkcí. Praha: Svoboda, 1976. OLSON, D., TORRANCE, N. Modes of thought. Explorations in culture and cognition. Cambridge: University Press, 1996. LURIJA, A.R. O historickém vývoji poznávacích procesů. Praha: Svoboda, 1976. COLE, M. Cultural Psychology: A once and future discipline. Cambridge: Belknap Press, 1997 (2. vyd.). COLE, M., SCRIBNER, S. The Psychology of Literacy. Cambridge MA: Harvard University Press, 1981. BRUNER, J. The Culture of Education. Cambridge, MA: Harvard University Press, 1996. Texty v časopisu Culture and Psychology, https://journals.sagepub.com/ |
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (08.10.2020)
Četba povinné literatury (3 publikace z povinné literatury + 2 publikace podle vlastní volby). Seminární práce (aplikace poznatků z kulturní psychologie na téma blízké tématu disertace). Ústní zkouška. |