|
|
|
||
Last update: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (23.02.2017)
|
|
||
Last update: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (31.01.2019)
Cílem předmětu je praktické ověření získaných teoretických znalostí v reálné výuce včetně účasti na nejrůznějších aktivitách školy a samostatného vedení záznamů o výuce. |
|
||
Last update: REZNICEK/PEDF.CUNI.CZ (16.01.2012)
Helus,Z. (1982: Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. SPN.Praha. Helus, Z. (1986): Edukační prostředí a účinnost vzdělávacího procesu. Životné prostredie,20:(6):289-291. Helus,Z.(1988): Interakce učitel-žák jako faktor vzdělávací aktivity.Pedagogika.Praha. Komenský,J.,A.( 1930):Didaktika velká. Dědictví Komenského. Praha. Peseschkian,N.(1999): Příběhy jako klíč k dětské duši. Portál. Praha . Matějček,Z.(1999): Co děti potřebují nejvíc. Portál. Praha. Mádrová, E. (1998): Zkuste být dítětem. Portál. Praha. Coleman,R., Gilles,B. (2001): 525 způsobů jak se stát lepším manažerem. Management Press. Čáp, J,. Mareš, J.(2001):Psychologie pro učitele. Portál. Praha. Lewis,D (1995): Tajemná řeč těla. Victoria publishing.Praha. Pelikán, J. (1998): Základy empirických výzkumů pedagogických jevů. Karolinum. Praha. Rieger,Z.(2000): Jak vidíme děti. Kurs RIAPS (nepublikováno) Řezníček, J. (2004): Didaktika a učitelská etika v praxi. Pedagogická fakulta UK. Praha. |
|
||
Last update: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (23.02.2017)
- 100% účast studenta na souvislé praxi (10 hodin náslechů, 10 hodin samostatných vyučovacích výstupů + další samostatná práce studentů) - Odevzdaná vyplněná a fakultním učitelem podepsaná Dohoda o provedení práceve dvou stejnopisech do stanoveného termínu - Zpracování a předložení tzv. deníku z praxe (viz Deník z praxe) - Hodnocení fakultního učitele podepsané učitelem - Uskutečněná hospitace s reflexí - Zápočet formou kolokvia s ostatními studenty, kteří absolvovali praxi |
|
||
Last update: REZNICEK/PEDF.CUNI.CZ (16.01.2012)
The long term practise II. runs during October. During that time the students have to inspect 10 classes to see the experienced teacher. In addition the students perform their own 10 lessons during October. The students undertake the practice individual or in couples under the lead of the senior teacher. Each of the performed classes are analyzed by senior teacher. The student is supposed to study the special literature concerning the teaching and take part in all the school events. The evaluation of the students is done by folowing items: general approach to the teaching profession, professional skill, communication skill, ability of the leadership, proper behaviour in the class, niveau of the written preparing for the class. The student get credit as a conclusion. |
|
||
Last update: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (31.01.2019)
- 100% účast studenta na souvislé praxi (10 hodin náslechů, 10 hodin samostatných vyučovacích výstupů + další samostatná práce studentů) - Odevzdaná vyplněná a fakultním učitelem podepsaná Dohoda o provedení práceve dvou stejnopisech do stanoveného termínu - Zpracování a předložení tzv. deníku z praxe (viz Deník z praxe) - Hodnocení fakultního učitele podepsané učitelem - Uskutečněná hospitace s reflexí - Zápočet formou kolokvia s ostatními studenty, kteří absolvovali praxi |
|
||
Last update: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. (31.01.2019)
Helus,Z. (1982: Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. SPN.Praha. Helus, Z. (1986): Edukační prostředí a účinnost vzdělávacího procesu. Životné prostredie,20:(6):289-291. Helus,Z.(1988): Interakce učitel-žák jako faktor vzdělávací aktivity.Pedagogika.Praha. Komenský,J.,A.( 1930):Didaktika velká. Dědictví Komenského. Praha. Peseschkian,N.(1999): Příběhy jako klíč k dětské duši. Portál. Praha . Matějček,Z.(1999): Co děti potřebují nejvíc. Portál. Praha. Mádrová, E. (1998): Zkuste být dítětem. Portál. Praha. Coleman,R., Gilles,B. (2001): 525 způsobů jak se stát lepším manažerem. Management Press. Čáp, J,. Mareš, J.(2001):Psychologie pro učitele. Portál. Praha. Lewis,D (1995): Tajemná řeč těla. Victoria publishing.Praha. Pelikán, J. (1998): Základy empirických výzkumů pedagogických jevů. Karolinum. Praha. Rieger,Z.(2000): Jak vidíme děti. Kurs RIAPS (nepublikováno) Řezníček, J. (2004): Didaktika a učitelská etika v praxi. Pedagogická fakulta UK. Praha. |