|
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (18.09.2023)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (18.09.2023)
Rozsah předmětu: 4 kredity.
Studenti se v průběhu semestru připravují na výuku po stránce teoretické (studium textů doporučení literatury k alternativním směrům atd.) a po stránce praktické ( zpracování úkolů zadaných vyučujícím kurzu). |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.01.2020)
BUMANN, Gregor. Bildungsprozesse in Kindertageseinrichtungen: Padagogische Ansätze : Situationsansatz, Reggio-Padagogik und das Infans Konzept im Vergleich [online]. Hamburg: Diplomica Verlag, 2008, 105, ii-xxix p. [cit. 2016-02-07]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/cuni/Doc?id=10487661 FODINGER, Diana Gabriela. Das freie Spiel: Emmi Pikler und Maria Montessori im Vergleich [online]. 2. uberarbeitete Aufl. Hamburg: Diplomica Verlag, 2012, 91 p. [cit. 2016-02-07]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/cuni/Doc?id=10596574 GARDOŠOVÁ, Juliana a Lenka DUJKOVÁ. Vzdělávací program Začít spolu: metodický průvodce pro předškolní vzdělávání. Vydání druhé. Praha: Portál, 2012, 159 stran. ISBN 978-80-262-0106-9. HAVLÍNOVÁ, Miluše, Eliška VENCÁLKOVÁ, Nina PETRASOVÁ a Jana HAVLOVÁ. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole: rozšířený a aktualizovaný modelový program : (dokument a metodika). Vyd. 1. Praha: Portál, 2000, 220 s. ISBN 80-7178-383-8. LUKÁŠOVÁ, Hana. Cesty k pedagogice obratu. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání, 2013, 140 s. ISBN 978-80-7464-222-7. MONTESSORI, Maria. Objevování dítěte. Překlad Vladimíra Henelová. Vydání druhé, v Portále první, revidované. Praha: Portál, 2017. 351 stran. ISBN 978-80-262-1234-8. POUND, Linda. How children learn: from Montessori to Vygotsky - educational theories and approaches made easy. London: Step Forward Publ., 2008, 80 s. ISBN 978-1-90457-509-2. RIEBER, D. Der Kultur der Kinder auf der Spur. Ein Vergleich von Reggio-Pädogogik und Situationsansatz. Freiburg im Breisgau: Lambertus-Verlag, 2002. RÁDL, Karel. Principy a pojmy pedagogiky Marie Montessori, Nakladatelství Public History, Praha, 1999 SMOLKOVÁ, Táňa. Dítě v úctě přijmout: vzdělávací program waldorfské mateřské školy. 1. vyd. Praha: Maitrea, 2007, 112 s. ISBN 978-80-903761-2-0. |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (18.09.2023)
Témata: |
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (18.09.2023)
Požadavky k zápočtu:
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (18.09.2023)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8731 (heslo získají studenti na 1. setkání). |