Your browser does not support JavaScript, or its support is disabled. Some features may not be available.
The role of managerial decission-making in brand management - PDSK086
Title:
Role manažerského rozhodování v brand managementu
Guaranteed by:
Department of Sport Management (51-300100)
Faculty:
Faculty of Physical Education and Sport
Actual:
from 2022
Semester:
summer
Points:
1
E-Credits:
0
Examination process:
summer s.:
Hours per week, examination:
summer s.:0/0, Ex [HT]
Capacity:
unknown / unknown (unknown)
Min. number of students:
unlimited
4EU+:
no
Virtual mobility / capacity:
no
Key competences:
State of the course:
taught
Language:
Czech
Teaching methods:
full-time
Teaching methods:
full-time
Level:
Note:
course is intended for doctoral students only course can be enrolled in outside the study plan enabled for web enrollment can be fulfilled in the future
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Předmět je určen pouze pro studenty doktorského studia. Předmět je zaměřen na brand management ve sportu.
Course completion requirements - Czech
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Kreditní práce
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Dle individuálního zaměření kreditní práce a vazbě na disertační práci.
Specificky zaměřené vědecké články v zahraničních vědeckých časopisech.
Requirements to the exam - Czech
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Kreditní práce
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Dle individuálního zaměření kreditní práce a vazbě na disertační práci.