|
|
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (22.01.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (22.01.2023)
Florian, L., Black-Hawkins, K., & Rouse, M. (2017). Achievement and inclusion in schools (Second edition). London: Routledge. Bates, B. (2017). A quick guide to special needs and disabilities. London: Sage Pub. Sotáková, H., & Klusák, M. (2009). Psychology: texts for international students. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. DSM V Diagnostický a statistický manuál duševních poruch Americké psychiatrické spo-lečnosti. 2013 KERROVÁ, S. Dítě se speciálními potřebami. Praha: Portál, 1997. MATĚJČEK, Z. Psychologie nemocných a zdravotně postižených dětí. Praha: H+H, 2001. Mezinárodni klasifikace nemocí. 11. revize. Dostupné z: https://icd.who.int/en SYŘIŠŤOVÁ, E. a kol. Normalita osobnosti. Praha: Avicenum, 1972. ŠVANCARA, J. Poruchy psychického vývoje. Brno: UJEP, 1979 VÁGNEROVÁ, M. Variabilita a patologie psychického vývoje. Praha: UK, 1993. |
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (30.01.2023)
1) Úvod do problematiky žáků s SVP, legislativa spojená s žáky s SVP v českém vzdělávacím systému 2) Diagnostický proces - preventivně intervenční přístup 3) Asistent pedagoga a jeho úloha při práci se žáky s SVP 4) Školní poradenské pracoviště - kompetence, dokumentace žáků s SVP 5) Spolupráce rodiny, školy a dalších organizací u žáků s SVP 6) Kazuistiky žáků s různými typy speciálních vzdělávacích potřeb |
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (30.01.2023)
Pro zakončení předmětu student zpracuje analýzu kazuistiky žáka s určitou speciální vzdělávací potřebou a bude ji prezentovat v průběhu seminářů. |