|
|
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (31.01.2022)
Cílem sociálně psychologického výcviku je přivést studenty k prožitkovému rozšíření sebepoznání prostřednictvím hlubšího nahlédnutí vlastní role při utváření interpersonálních vztahů uvnitř skupi |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (31.01.2022)
Kopřiva, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997. Další zdroje: Terapeutické a lektorské pomůcky - https://www.b-creative.cz/, http://centrumkompetenci.cz |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (31.01.2022)
Požadavky pro získání zápočtu: Aktivní účast na hodinách včetně účasti na zde prezentovaných aktivitách. Maximálně jedna absence na výukovém dni předmětu. Nižší účast je akceptována pouze při doložených vážných důvodech a po předchozím projednání s vyučujícím. V tomto případě může být pro úspěšné splnění předmětu vyžadována písemná práce nebo aktivita při hodině navíc. Příprava a prezentace aktivity psychosociálního rozvoje na hodině a odevzdání písemných podkladů. |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (31.01.2022)
1. Metody poznání své vlastní osobnosti 2. Vlastnosti úspěšného vyučujícího, rozvoj měkkých dovedností. 3. Techniky práce se skupinou, skupinová dynamika. 4. Zvládání konfliktních situací. 5. Komunikační dovednosti, zdravá a efektivní komunikace. 6. Neverbální komunikace, body-image. 7. Nácvik prezentačních dovedností. 8. Modelové ukázky a nácvik zvládání zátěžových situací. 9. Sebevědomí, autorita. 10. Asertivní chování. 11. Metody zvládání stresu 12. Nácvik relaxačních technik. |