|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (29.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (29.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (29.01.2022)
HAVLÍNOVÁ, M. (ed.) Program podpory zdraví ve škole: rukověť programu Zdravá škola. Praha : Portál, 2006. 311 s. ISBN 80-7367-059-3 KOVAŘÍKOVÁ,M.; MARÁDOVÁ,E. (2020). Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí v kontextu kurikulární reformy a učitelského vzdělávání. PedfUK. VALIŠOVA,A.; KOVAŘÍKOVÁ,M. (2021). Obecná didaktika a její širší pedagogické souvislosti. Grada. MIOVSKÝ, M. et al. Návrh doporučené struktury minimálního preventivního programu prevence rizikového chování pro základní školy. Vyd. 1. Praha: Klinika adiktologie, 1. LF UK v Praze a VFN v Praze ve vydavatelství Togga, 2012. 100 s. ISBN 978-80-87258-74-3. Projekt "Škola podporující zdraví". Dostupné na http://www.szu.cz/czzp/projekty/index4.htm SZÚ školní informační kanál |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (29.01.2022)
Active participation in seminars. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (29.01.2022)
1. Implementation of health promotion and prevention of risky behavior into cross-sectional topics in the school curriculum at primary and secondary schools. 2. Basic starting points and general procedures for designing projects focused on health and social prevention at the level of primary and secondary schools and on an interdepartmental basis in the region. 3. Material didactic means according to thematic areas. |