|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D. (09.02.2022)
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (25.01.2024)
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 60 hodinám. Přímá výuka: · cvičení 12 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 28 hodin Příprava zápočet: 20 hodin celkem Prezenční výuka, v případě distanční výuky práce v aplikaci MS Teams, studenti obdrží včas odkaz. Dále bude využíván systém podpory studia Moodle |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.01.2023)
Povinná literatura: BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy.Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8757-6, s.29-112. BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6678-6, s. 219-249. ČAPEK, R. Moderní didaktika. Lexikon výukových a hodnotících metod. Praha: GradaPublishing, a.s., 2015. ISBN 978-80-247-3450-7. HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. Pedagogika. ISBN 978-80-247-3070-7. SIEGLOVÁ, D. Konec školní nudy. Didaktické metody pro 21.století. Grada, 2023, 978-80-271-2254-7. Doporučená literatura: DEMIR-WALTHER, M. GemeinsaminklusivenSachunterrichtplanen: inklusionsdidaktischePlanung in Kooperationbewältigen. GrundschulunterrichtSachunterricht.München: OldenbourgSchulbuchverlag, 2016, 63(4), 30-33. ISSN 1865-4991. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.01.2023)
Obsah:
Dialogizace výuky, aktivizace žáků v procesu učení. Organizace času a úpravy prostředí pro výuku heterogenních tříd, využití diversity žáků. Kooperace a skupinové práce žáků se SVP. Inkluzivní postupy rozvoje sociálních kompetencí žáků v demokratické společnosti/ škole. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (28.01.2024)
Splnění seminární práce - příprava vyučovací hodiny na zadané téma. |