Last update: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (31.10.2019)
The student keeps personal records of his / her practice. When reflecting on practice, he / she talks about the application of theoretical knowledge into practice. Orientation in the literature will correspond to the type and kind of chosen practice. In the seminar he / she will report on his / her teaching activities.
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (16.10.2018)
O své praxi si vede student osobní záznamy. Při reflexi praxe pohovoří o aplikaci teoretických vědomostí do praxe. Orientace v odborné literatuře bude korespondovat s typem a druhem zvolené praxe. V semináři bude referovat o své pedagogické činnosti.
Descriptors - Czech
Last update: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (02.10.2020)
Výuka bude probíhat dle rozvrhu pravidelným zadáváním individuálních úkolů emailem, které budou studenti pravidelně reflektovat a na tyto reflexe budou dostávat průběžnou zpětnou vazbu. Toto bude kombinováno dle přesných instrukcí a opět dle rozvrhu s online setkáními prostřednictvím MS Teams
Literature -
Last update: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (31.10.2019)
Walmsley, J., Jarrett, S.: Intellectual disability in the twentieth century. Transnational perspectives on people, policy and practice. Policy Press 2019,University of Bristol, UK,ISBN : 978-1-4473-4457-5 hardback, 978-1-4473-4460-5 ePub, 978-1-4473-4461-2 Kindle
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (04.10.2018)
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7
MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9
RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální
Course completion requirements -
Last update: doc. PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. (31.10.2019)
The program of controlled reflection will clearly link interdisciplinary knowledge and context into practice and the own contribution of the student's special pedagogical activities. The student will report on these facts at the seminar. Reporting on the practice is a prerequisite for granting the credit.
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (16.10.2018)
V programu řízené reflexe bude zřejmé propojování mezioborových poznatků a souvislostí do praxe a vlastní přínos speciálně pedagogické činnosti studenta. O těchto skutečnostech bude student referovat na semináři. K udělení zápočtu je podmínkou i referování o vykonáváné praxi.