|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (31.01.2024)
|
|
|||||||||||||||||||||||
Last update: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (16.01.2023)
Vyčíslení studijní zátěže:
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (09.01.2023)
Brophy, J., & Alleman, J. (2006). Children‘s thinking about cultural universals. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates. ISBN 08-058-4894-0. Brophy, J., Alleman, J., & Halvorsen, A. L. (2013). Powerful social studies for elementary students. Belmont: Wadsworth Cengage Learning. ISBN 11-118-3806-2. Klusák, M. (2001). Poznávání sociálního prostředí. In Z. Kolláriková & B. Pupala (Eds.). Předškolní a primární pedagogika (s.363–400). Praha: Portál. ISBN 80-717-8585-7 Seixas, P. Morton, T. (2013). The Big Six: Historical Thinking Concepts. Nelson Education, Toronto. ISBN: 97-801-7654-1545 Reed, E.W. (1993). Helping your child learn history. U.S. department of Education. Stará, J. (2017). Od fikce k realitě. In J. Slavík, J. Stará, K. Uličná, & P. Najvar, et al., Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání (s. 309–323). Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8758-3 Šmelová, E., Prášilová, M. a kol. (2018). Didaktika předškolního vzdělávání. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1302-4 |
|
||
Last update: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (09.01.2023)
Témata: 1.) Vývojová specifika dítěte předškolního věku vzhledem k cílům společenskovědního vzdělávání 2.) Obsah historického vzdělávání v předškolním období 3.) Rozvoj historického myšlení 4.) Strategie, přístupy a metody společenskovědního vzdělávání pro předškolní období 5.) Pozorování chování lidí a referování o výsledcích pozorování 6.) Kulturní univerzálie a jejich zkoumání |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (31.01.2024)
Aktivní účast na setkání. Vypracování seminární práce a její prezentace . |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (31.01.2024)
Odkaz na kurz v prostředí Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15838> |