|
|
|
||
Last update: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.02.2019)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (19.08.2017)
Jančaříková, K. Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších školních žáků Kurz podpořen prezentacemi v Moodlu http://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=3948#section-2 |
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (01.02.2019)
Ukončení předmětu je možné dvojím způsobem: 1) Aktivní účast + zpracování úkolu dle zadání Upřesnění: Aktivní účastí se rozumí přítomnost po celý čas výuky (tedy bez pozdního příchodu a dřívějšího odchodu) a soustředění se na výuku (student aktivně odpovídá na otázky vyučující, zapojuje se do učebního procesu, nevyřizuje si poštu na notebooku, nevyrušuje apod.). Právo rozhodnout, čí účast bude resp. nebude považována za aktivní má vyučující. Pokud má vyučující dojem, že si student na výuce učivo neosvojil, má právo požadovat přezkoušení. 2) Přezkoušení + zpracování úkolu dle zadání Vysvětlení: Tato možnost je určena studentům, kteří nebyli přítomní na celé výuce a nebo těm, kteří se na výuce věnovali jiným záležitostem. Přezkoušení probíhá ve třech termínech určených vyučujícím ve zkouškovém období. Upřesnění: Student si k přezkoušení nastuduje doporučenou literaturu a řádně se z ní připraví (nestačí zápisky od spolužáků). Termíny přezkoušení určuje vyučující.
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (22.02.2017)
Basics of didactics and methodology of implementation of science education and environmental education in primary education at all. The theoretical part 7. Integration with Environmental Education. 8. Introduction to literature.
The Application part Status of Natural Sciences in FEP. Learning the basic didactic rules and procedures for working with preschool children (opinion, observation, experimentation). Good question. The research method. Narrative method. Opinion, observation, experiment, nature walks, nature trails, projects, integrated thematic blocks focused on scientific area, environmental sensitivity, patterns. Classroom equipment, equipment for a walk. Safety. Danger to walk and how to prevent them. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (01.02.2019)
Nejsou žádné zvláštní požadavky k zápisu. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (19.08.2017)
Ukončení předmětu je možné dvojím způsobem: 1) Aktivní účast + zpracování úkolu dle zadání Upřesnění: Aktivní účastí se rozumí přítomnost po celý čas výuky (tedy bez pozdního příchodu a dřívějšího odchodu) a soustředění se na výuku (student aktivně odpovídá na otázky vyučující, zapojuje se do učebního procesu, nevyřizuje si poštu na notebooku, nevyrušuje apod.). Právo rozhodnout, čí účast bude resp. nebude považována za aktivní má vyučující. Pokud má vyučující dojem, že si student na výuce učivo neosvojil, má právo požadovat přezkoušení. 2) Přezkoušení + zpracování úkolu dle zadání Vysvětlení: Tato možnost je určena studentům, kteří nebyli přítomní na celé výuce a nebo těm, kteří se na výuce věnovali jiným záležitostem. Přezkoušení probíhá ve třech termínech určených vyučujícím ve zkouškovém období. Upřesnění: Student si k přezkoušení nastuduje doporučenou literaturu a řádně se z ní připraví (nestačí zápisky od spolužáků). Termíny přezkoušení určuje vyučující.
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (19.08.2017)
Studenti mohou sledovat informace o probraných tématech na http://cevv-uk-pedf.blog.cz Upřesnění: V levé liště je třeba vybrat okénku předmětu a ve článcích vybraný semestru a formu studia. Kurz podpořen prezentacemi v Moodlu http://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=3948#section-2 |