|
|
|
||
Last update: ZHOUF/PEDF.CUNI.CZ (21.02.2009)
|
|
||
Last update: ZHOUF/PEDF.CUNI.CZ (21.02.2009)
The goal of the course is to introduce different approaches to solving various types of equations, inequalities and their systems in real and complex numbers. |
|
||
Last update: ZHOUF/PEDF.CUNI.CZ (21.02.2009)
Odvárko, O.: Metody řešení matematických úloh. Praha : SPN 1990. Hecht, T.: Metody řešení matematických úloh. Bratislava : SPN 1992. Hejný, M.: Teória vyučovania matematiky 2. Bratislava : SPN 1989. Hlaváček, A.: Sbírka řešených příkladů z vyšší matematiky. Praha : SPN 1965. Novotná, J. a kol.: Sbírka úloh z matematiky. Praha : SPN 1993. Herman, J., Kučera, R., Šimša, J.: Metody řešení matematických úloh. Brno : MU 1991. Mathematical olympiad annuals. |
|
||
Last update: ZHOUF/PEDF.CUNI.CZ (21.02.2009)
Seminars. |
|
||
Last update: JANCARIK/PEDF.CUNI.CZ (23.02.2012)
Písemka psaná poslední týden semestru (event. v náhradním termínu, každý student má maximálně 3 pokusy) Písemka - povolené pomůcky k písemce: čistý papír, psací potřeby, kalkulačka bez grafického displeje a bez hodnot goniometrických funkcí apod., tedy super jednoduchá kalkulačka (klávesy +,-,= …., druhá odmocnina, tedy kalkulačka nemá např.třetí odmocninu, nebo dokonce n-tá, pozor, jiná kalkulačka nebude povolena), tabulka povolených vzorců, (vzorce derivací, vzorce pro práci s logaritmy, součtové vzorce, Taylorův rozvoj apod., bude ke stažení), pití, jídlo, J - bude krátká, maximálně do 45 min - z každého příkladu nutno dosáhnout alespoň poloviny maximálního počtu bodů za příklad - Kromě termínu v posledním týdnu semestru může student psát ještě maximálně 2x, tedy student má maximálně 3 termíny. Termíny budou zveřejňovány postupně. Nebude-li řečeno jinak, tak používejte alicebila@seznam.cz |
|
||
Last update: ZHOUF/PEDF.CUNI.CZ (21.02.2009)
Exponential and logarithmic equations and inequalities. Trigonometric and inverse trigonometric equations and inequalities. Functional equations. Other interesting equations, inequalities and their systems. |