|
|
|
||
Last update: T_KDF (12.05.2014)
|
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (11.05.2018)
Studenti rozpoznají vzdělávací cíle praktické aktivity a diskutují použité didaktické metody. Na základě daných požadavků vytváří praktickou aktivitu pro studenty střední školy. |
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (11.05.2018)
Výuka probíhá blokově, studenti získají zápočet za aktivní účast na všech výukových blocích. Dále je podmínkou zápočtu odevzdání metodického zpracování experimentu vybraného vedoucím cvičení.
Charakter podmínek pro získání zápočtu vylučuje opakování. |
|
||
Last update: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (11.05.2018)
[1.] Millar, R. (2009). Analysing practical activities to assess and improve effectiveness: The Practical Activity Analysis Inventory (PAAI). York: Centre for Innovation and Research in Science Education, University of York. Available from [2.] Agrest, Mikhail M. (2009). Physics Labs with Flavor. Physics Teacher, v47 n5 p297-301. Available from Materiály vedoucího semináře. |
|
||
Last update: T_KDF (12.05.2014)
Objectives of practical activities and factors affecting them. Mechanics of rotating frames Mechanical vibrations Electrostatics Thermodynamics |