|
|
|
||
The course is focused on reflecting didactic functions and activating potentials of didactic games in the teaching of the participants - primary school teachers. It deepens this reflection of the analysis of the educational purpose of the didactic game in relation to the curriculum and learning objectives. It improves the didactic competence of primary school teachers in the field of using activation methods. Note: Direct teaching will be conducted by faculty teacher Olga Kralova.
Last update: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (16.05.2019)
|
|
||
Cílem je (1) získat znalosti o funkcích a cíleném využití didaktických her ve výuce, (2) procvičit dovednost připravit kvalitní didaktickou hru jako aktivizační výukovou metodu pro žáky 1.stupně ve vazbě na učivo a výukové cíle, (3) prokázat schopnost reflektovat provedení didaktických her ve své výuce. Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
|
|
||
Studijní zátěž: Přímá výuka 8 hodin Průběžné úkoly a samostudium 47 hodin Vypracování seminární práce 20 hodin Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=13446. Heslo je zasláno studentům. Last update: Hejlová Helena, PhDr., Ph.D. (07.03.2022)
|
|
||
Účast na blokové výuce. Seminární práce. Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
|
|
||
Literatura: Klusák, M.; Kučera, M.: Dětské hry- games. Pražská skupina školní etnografie: Psychický vývoj dítěte od 1.do 5.třídy. Lisá, E. a kol.: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků. Dle výběru: didaktické hry pro vzdělávací oblasti a předměty. Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
|
|
||
Sylabus: - Hra v životě dítěte - Didaktická hra: aktivizační metoda, funkce, typologie, katalogizace - Vedení hry, role učitele - Specifika her kooperativních a soutěživých, simulačních, tvořivých, vazba na učivo - Odborná literatura a metodiky didaktických her Last update: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
|