|
|
|
||
xxx
Last update: Erudio ()
|
|
||
Odborná literatura:
CARLGREN, F. Výchova ke svobodě. Praha-Zlín : Baltazar, 1991. Kovaliková, S.: Integrovaná tematická výuka. Kroměříž, Spirála 1995 Ludwig, H. a kol.: Vychováváme a vzděláváme s Marií Montessoriovou. Praha, ČS EFFE 2000 Montessori, M.: Tajuplné dětství. Praha, SPS 1998 Montessori, M.: Objevování dítěte. Praha, SPS 2001 Montessori, M.: Absorbující mysl. Praha, SPS 2003 Pol, M.: Waldorfské školy: izolovaná alternativa nebo zajímavý podnět pro jiné školy. Brno,FFMU 1995 Průcha, J.: Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha, Portál 2001 Rýdl, K.: Alternativní pedagogická hnutí v současné společnosti. Brno, Zeman 1994 Rýdl, K.: Jak dosáhnout spoluodpovědnosti žáka. Daltonský plán jako výzva. Praha, Strom 1998 Rýdl, K.: Principy a pojmy pedagogiky Marie Montessori. Praha, Public History 1999 Rýdl, K.: Peter Petersen a pedagogika jenského plánu. Praha, ISV 2001 Rýdl, K.: Inovace školských systémů. Praha, ISV 2003 Schoenebeck, H.: Texty k postpedagogickému myšlení. Pardubice 2000. Schoenebeck, H.: Škola s přívětivou tváří. Pardubice 2001 Steiner, R.: Výchova dítěte z hlediska duchovní vědy. Praha, Baltazar 1993 Wenke, H. - Roehner, R.: Ať žije škola. Daltonská výuka v praxi. Brno, Paido 2000 Zelina, M.: Alternatívne školstvo.Bratislava, IRIS 2000 Zelinková, O.: Pomoz mi, abych to dokázal. Praha, Portál 1997 Zuzák, T.: Hledání vztahu k dítěti ve waldorfské pedagogice. Ostrava, PedF OU 1998
Last update: Nováková Daniela, PhDr., Ph.D. (06.06.2006)
|