|
|
|
||
The course focuses the basics of the education of handicapped students. Methods of special care, basic concepts, advantages and dissadvantages of inclusion the handicapped into regular classroom. The main goal is facilitate to work with handicapped both in regular and special classroom.
Last update: Erudio ()
|
|
||
Czapóv,C., Jedlewski,S. : Resocializační pedagogika.Praha, SPN 1981. Drtilová, J., Koukolík, F.: Odlišné dítě. Praha, Vyšehrad 1994. Dunovský, J.: Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě. Praha. Grada 1995. Duševní poruchy a poruchy chování. Světová zdravotnická organizace, Ženeva. Psychiatrické centrum, Praha 1992. Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia. Sborník. Editor J.Jesenský a kol. Hradec Králové, Gaudeamus 2002. Goleman, D.: Emoční inteligence. Praha, Columbus 1997. Horňáková, M.: Liečebna pedagogika.Bratislava, Perfekt 1999. Hruška, J.: Komplexní systém výchovy a vzdělávání dětí a mladistvých s tělesným postižením. Praha, Septima 1995. Hutař, J.: Sociálně právní minimum pro zdravotně postižené. Praha, Sdružení zdravotně postižených v ČR 2000. Jankovský, J.:Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením. Praha, TRITON 2001. Jesenský, J.: Základy komprehenzívní speciální pedagogiky. Hradec Králové, Gaudeamus 2000. Kábele, F.: Somatopedie. Praha, Karolinum 1993. Kerrová, S.: Dítě se speciálními potřebami. Praha, Portál 1997. Keblová, A.: Integrované vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Praha, Septima 1996. Klenková, J.:Kapitoly z logopedie. Brno, Paido, 2000. Kolář, M.: Skrytý svět šikanování ve školách.Praha, Portál 1999. Kolář, M.: Bolest šikanování. Praha, Portál 2001. Kopřiva, K.: Lidský vztah jako součást profese.Praha, Portál 1997. Koukolík, F., Drtilová,J.: Vzpoura deprivantů.Vzpoura deprivantů.Praha, Makropulos 1996. Kowalik, S., Baňka, A.: Perspektivy rehabilitace hluchoslepých.Praha, Wagner PRESS 2000. Kubová, L.: Speciálně pedagogická centra. Praha, Septima 1995. Kubová, L: Piktogramy. Metodická příručka a učebnice pro výuku pomocí obrázků. Praha, Tech-market 1997. Linka,A.: Kapitoly z muzikoterapie.Rosice u Brna, Gloria 2000. Ludíková,L., Souralová, E.: Vzdělávání hluchoslepých I.a II. Praha, Scientia 2000. Matějček, Z.: Co děti nejvíc potřebují. Praha, Portál 1995. Matoušek, O.: Ústavní péče. Praha, Sociologické nakladatelství 1995. Michalík, J.: Školská integrace dětí s postižením. Olomouc, UP 1999. Mitlöhner,M.: Vybrané právní otázky učitelského povolání v oblasti speciálně pedagogického vzdělávání a výchovy. Praha, MŠMT 2001. Monatová, L.: Pedagogika speciální. Brno, Masarykova univerzita 1995. Na pomoc učitelům integrovaných žáků. Pedagogické centrum Praha 2001. Národní plán opatření ke snížení důsledků zdravotního postižení. Nesnídalová, R.: Extrémní osamělost. Praha, Portál 1995. Pöthe, P.: Dítě v ohrožení. Praha,G plus G 1999. Pueschel, S.M. : Downův syndrom pro lepší budoucnost.Praha, Tech - market 1997. Schopler, E., Mesibov, G.B.: Autistické chování. Praha, Portál 1997. Szabová, M.: Cvičení pro rozvoj psychomotoriky. Praha, Portál 1999. Švarcová,I.: Mentální retardace. Praha, Portál 2000. Švarcová, I.: Vzdělávací program pomocné školy a přípravného stupně pomocné školy. Praha, Septima 1997. Vágnerová, M.: Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha, Portál 1999. Vzdělávací program zvláštní školy. Praha, Septima 1997. Ward, A. D. Nový pohled. Právo mentálně retardovaných pro východní Evropu. Praha 1993. Zelinková, O.: Poruchy učení. Praha, Portál 1994. Last update: Nováková Daniela, PhDr., Ph.D. (06.06.2006)
|