|
|
|
||
Formal, linguistic and content requirements of a bachelor thesis. Critical reflection of a personal portfolio in relation to the theme of bachelor thesis and to the concept of work in the field of art and culture education. Development of the topic and concept of bachelor thesis, definition of goals and exploring multidisciplinary contexts. Creating a conceptual map of the topic of the bachelor thesis, proposal of its structure. Description of artistic background and design of didactic transformation of the topic, eventually proposal of research design and its field.
Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (04.03.2019)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích a plnění dílčích úkolů, zpracování a prezentace myšlenkové mapy k tématu BP, návrh anotace, klíčových slov a návrh základní literatury k BP. Odevzdání dílčích úkolů v písemné formě ve skupině MS Teams. Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Základní studijní literatura a studijní pomůcky AMBROSE, G., HARRIS, G.: Typografie. Brno: Computer Press, 2010. ECO, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. Velká řada (Votobia). ISBN 80-7198-173-7. FULKOVÁ, M.: Diskurs umění a vzdělávání. Praha: H+H, 2008. LIIŠKA, V.: Zpracování a obhajoba bakalářské a diplomové práce. Praha: Professional Publishing, 2010. HENDL, J.: Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. Nová citační norma ČSN ISO 690: 2011 – Bibliografické citace [online]. ČSN, @ 2011. [cit. 5. 9. 2015]. Dostupné z: https://sites.google.com/site/novaiso690/ UHL SKŘIVANOVÁ, V. a kol. (eds.) Pedagogika umění – umění pedagogiky aneb přínos oboru výtvarná výchova ke všeobecnému vzdělávání. Ústí nad Labem: UJEP 2014.
Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky Diplomové a baklářské práce zpracované a obhájené na Kvv. Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (02.02.2019)
|
|
||
1. Bakalářská práce a zakončení studia - studijní předpisy a možné strategie řešení. 2. Formální náležitosti BP, práce s literaturou a se zdroji. 3. - 4. Jednotlivé části BP, didaktická transformace tématu, výzkum ve VV. 5. Ukázky a reflexe vyřešených a obhájených závěrečných prací a projektů - spolupráce se studenty doktorských studií Kvv. 6.-7. Analýza vlastního portfolia, hledání osobních témat a kontextů. 8. -9. Individuální a skupinové konzultace a rozmýšlení témat a souvislostí zamýšlené BP (teoretická, didaktická a praktická část, zdroje...). 10. - 11. Prezentace tematizace zamýšlené bakalářské práce, reflexe v kontextu vlastního portfolia. Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (02.02.2019)
|