|
|
|
||
Cílem kurzu je základní orientace v problematice tvorby individuálních vzdělávacích plánů pro žáky, studenty i osoby se speciálně vzdělávacími potřebami a pro žáky, studenty mimořádně nadané. Důraz je kladen na schopnosti a dovednosti posluchačů vytvářet individuální vzdělávací programy. Základní terminologie. Vybrané předpisy vztahující se k dané problematice. Zkušenosti ze zahraničí. Vlastní tvorba a rozbory individuálních vzdělávacích plánů. Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)
|
|
||
Kaprálek,K. Bělecký,Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Praha. Portál 2004. Mertin,M. Individuální vzdělávací program. Praha. Portál 1995. Biehler,R.F.,Snowman,J.: Psychology Applied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990 Wiederholt,J.L.,Hammill,D.D.,Brown,V.L.: The Resource Teacher. Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983. Rámcový vzdělávací program pro základní školu- příloha upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením.Rámcový vzdělávací program pro základní školu speciální. Zákony a vyhlášky MŠMT ČR Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)
|