Indiuvidual Educational Plans - ORSP18210
Title: Tvorba indicivuálně vzdělávacích plánů
Guaranteed by: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2010 to 2018
Semester: winter
E-Credits: 0
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/0, MC [HS]
Extent per academic year: 20 [hours]
Capacity: unknown / unknown (35)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Note: priority enrollment if the course is part of the study plan
Opinion survey results   Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Cílem kurzu je základní orientace v problematice tvorby individuálních vzdělávacích plánů pro žáky, studenty i osoby se speciálně vzdělávacími potřebami a pro žáky, studenty mimořádně nadané. Důraz je kladen na schopnosti a dovednosti posluchačů vytvářet individuální vzdělávací programy. Základní terminologie. Vybrané předpisy vztahující se k dané problematice. Zkušenosti ze zahraničí. Vlastní tvorba a rozbory individuálních vzdělávacích plánů.
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)
Literature - Czech

Kaprálek,K. Bělecký,Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Praha. Portál 2004.

Mertin,M. Individuální vzdělávací program. Praha. Portál 1995.

Biehler,R.F.,Snowman,J.: Psychology Applied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990

Wiederholt,J.L.,Hammill,D.D.,Brown,V.L.: The Resource Teacher. Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983.

Rámcový vzdělávací program pro základní školu- příloha upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením.Rámcový vzdělávací program pro základní školu speciální.

Zákony a vyhlášky MŠMT ČR

Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)