Seminar to final teaching practice I - O01215169
Title: Seminář k souvislé pedagogické praxi I
Guaranteed by: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2011 to 2017
Semester: winter
E-Credits: 2
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/1, C [HT]
Capacity: unknown / 65 (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Explanation: Rok4
Old code: SSPR
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D.
Teacher(s): Mgr. Magdalena Fleková
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D.
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D.
Mgr. Jaroslava Kloboučková
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D.
PhDr. Klára Lancová, Ph.D.
PaedDr. Nataša Mazáčová, Ph.D.
PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D.
prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc.
doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D.
doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D.
PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D.
PhDr. Jan Voda, Ph.D.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Classification: Pedagogy > Pedagogy and Psychology for Teachers
Teaching > Pedagogy
Pre-requisite : O01112024, O01210152, O01215155, O01302157, O01303150, O01304271
Is pre-requisite for: O01215170
Is interchangeable with: O01303169
Opinion survey results   Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation -
Students inform about their experience from the course Final teaching practice (41-01215269) and analyze them. They recommend the solutions of pedagogical problems.
Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
Literature - Czech

dle aktuálních požadavků

Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
Teaching methods - Czech

dominantní je diskuse v semináři

skupinová reflexe

sdílení zkušeností

mentoring

Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
Requirements to the exam - Czech

Prezence na semináři 100%, aktivní účast v diskusích, předložení sebereflexe v pedagogickém deníku k danému problému.

 

 

Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
Syllabus - Czech

Studenti informují a analyzují svoje zkušenosti získané v rámci souvislé pedagogické praxe I , informují o nich a navrhují řešení pedagogických problémů.

Úkoly studentů

Student pokračuje v písemné reflexi vlastní výuky (v případě, že nemá vlastní praxi též v reflexi hospitovaných vyučovacích hodin) formou reflektivního deníku, komentářů v učitelském portfoliu apod. Tuto dokumentaci nebude odevzdávat k zápočtu, je podkladem k práci v  semináři. Student průběžně reflektuje svoji pedagogickou činnost s oporou o Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi, zaměří se zejména na oblast Kontext výuky. (Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi je dostupný na webových stránkách katedry primární pedagogiky.

Požadavky k zápočtu

1. Student prostuduje oblasti Rámce profesních kvalit učitele nazvané "Rozvoj školy a spolupráce s kolegy" a "Spolupráce s rodiči, odbornou a širší veřejností" a doloží příklady realizace své "dobré praxe" v těchto oblastech.

2. Student předloží potvrzení ředitelství školy o vykonávané učitelské praxi nebo o praxi ve vymezeném rozsahu - se specifikováním počtu hospitovaných a odučených hodin (Student koná praxi ve výuce na 1. stupni ZŠ, a to nejméně ve 30 vyučovacích hodinách.

Last update: KARGERO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2013)