|
|
||
Students inform about their experience from the course Final teaching practice (41-01215269) and analyze them. They recommend the solutions of pedagogical problems.
Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
dle aktuálních požadavků Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
dominantní je diskuse v semináři skupinová reflexe sdílení zkušeností mentoring Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
Prezence na semináři 100%, aktivní účast v diskusích, předložení sebereflexe v pedagogickém deníku k danému problému.
Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
Studenti informují a analyzují svoje zkušenosti získané v rámci souvislé pedagogické praxe I , informují o nich a navrhují řešení pedagogických problémů. Úkoly studentů Student pokračuje v písemné reflexi vlastní výuky (v případě, že nemá vlastní praxi též v reflexi hospitovaných vyučovacích hodin) formou reflektivního deníku, komentářů v učitelském portfoliu apod. Tuto dokumentaci nebude odevzdávat k zápočtu, je podkladem k práci v semináři. Student průběžně reflektuje svoji pedagogickou činnost s oporou o Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi, zaměří se zejména na oblast Kontext výuky. (Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi je dostupný na webových stránkách katedry primární pedagogiky. Požadavky k zápočtu 1. Student prostuduje oblasti Rámce profesních kvalit učitele nazvané "Rozvoj školy a spolupráce s kolegy" a "Spolupráce s rodiči, odbornou a širší veřejností" a doloží příklady realizace své "dobré praxe" v těchto oblastech. 2. Student předloží potvrzení ředitelství školy o vykonávané učitelské praxi nebo o praxi ve vymezeném rozsahu - se specifikováním počtu hospitovaných a odučených hodin (Student koná praxi ve výuce na 1. stupni ZŠ, a to nejméně ve 30 vyučovacích hodinách. Last update: KARGERO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2013)
|