|
|
|
||
Last update: Mgr. Eva Beranová (05.02.2018)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. (05.03.2018)
Kurz je ukončen písemnou a návaznou kolokivální ústní zkouškou. Na základě výsledků písemného testu přistupují studenti ke zkoušce ústní . Rozsah učiva pro zkoušku určuje předepsaná literatura a vybrané studijní materiály, které jsou každoročně aktualizovány ve studijních oporách v Moodle: http://moodle.fhs.cuni.cz/course/view.php?id=703. Podmínkou přistoupení studenta ke zkoušce je dostatečná docházka, alespoň 75% realiozovaných přednášek.
|
|
||
Last update: Mgr. Eva Beranová (05.02.2018)
Přehled témat vyučovaných v průběhu LS 2016: Nástin kurzu, požadavky, úvod do problematiky +nástup školní docházky Dítě školního věku- sociální vztahy, učení a hra Periodizace vývoje ve školním věku, dospělosti a ve stáří Kognitivní vývoj školního dítěte (periodizace Piaget) Vývoj čtení a psaní ve školním věku Morální vývoj - školní věk a dospělost Vývoj emocí a jejich regulace (školní věk a pozdější období) Vývoj osobnosti a identity školního dítěte Dospívání- jeho biologické a sociální charakteristiky Dospělost- psychosociální vývoj Stárnutí -konceptualizace a témata
Kolektiv přednášjících v LS 2018:
Ph.Dr. Gabriela Seidlová Málková, Ph.D. gabriela.malkova@fhs.cuni.cz Mgr. Eva Richterová PhDr. Iva Poláčková Šolcová, Ph.D. Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D. Mgr. Klára Bártová, Ph.D. |