|
|
|
||
|
Výuka předmětu finanční produkty navazuje na základní teoretické informace načerpané v předmětech makrokekonomie, mikroekonomie či manažerská ekonomika a studentům představí základní instrumenty, se kterými se setkávají jak v soukromém, tak v pracovním životě. Last update: Ruda Tomáš, PhDr., Ph.D. (15.09.2025)
|
|
||
|
Cílem předmětu je dosáhnout znalostí umožňujících porozumět fungování finančních trhů a využití základních finančních instrumentů v soukromém i pracovním životě. Studenti po absolvování předmětu Finanční produkty získají dovednosti umožňující:
Obecně je cílem předmětu vést studenty k praktickému využívání teoretických znalostí z předmětů mikroekonomie, makroekonomie, manažerská ekonomika, atd. Last update: Ruda Tomáš, PhDr., Ph.D. (15.09.2025)
|
|
||
|
Praktické plnění příprav směřující k jednotlivým tématům, aktivní účast na seminářích, 15min prezentace na zvolené téma. Last update: Ruda Tomáš, PhDr., Ph.D. (15.09.2025)
|
|
||
|
GRASSEOVÁ, M. Analýza podniku v rukou manažera. 1. vyd. Brno: ComputerPress, 2010. 238 s. ISBN 978-80-251-2621-9. REJNUŠ, O. Finanční trhy. 4. vyd. Praha: Grada, 2014. 768 s. ISBN 978-80-247-3671-6. SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 5. aktualizované a rozšířené vydání. Praha : Grada, 2011. 464 s. ISBN 978-80-247-3494-1. Last update: Ruda Tomáš, PhDr., Ph.D. (16.09.2024)
|
