|
|
|
||
The course aims to acquaint students with the possibilities of research in the environment of sports management and marketing. The course will introduce methods and techniques of marketing research or research conducted in the environment of sports and management. Students will be introduced to research structures for academic purposes, but also for surveys required by the application sphere in the sports segment. Students will be explained the basic methodological settings of research or survey and then the possibilities of their evaluation.
Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (02.02.2022)
|
|
||
Cílem předmětu je poskytnout studentům komplexní znalosti a dovednosti potřebné pro provádění výzkumu ve sportovním managementu a marketingu. Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni vysvětlit základní rozdíly mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem s ohledem na specifika sportovního prostředí. Budou schopni popsat a vymezit jednotlivé formy kvalitativního výzkumu ve sportovním managementu a marketingu, stejně jako jednotlivé formy kvantitativního výzkumu v těchto oblastech. Studenti také porozumí specifikům mezinárodního výzkumu v marketingu a možnostem jeho aplikace ve sportovním segmentu. Výsledky učení (learning outcomes) pro tento předmět jsou uvedeny níže sekci Výsledky učení. Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (31.01.2025)
|
|
||
Požadavky na zápočet:
Požadavky na zkoušku:
Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (31.01.2025)
|
|
||
Základní studijní literatura: Radek, T. (2017). Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Grada Publishing as. Miroslav, F., & David, M. (2020). Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu. Grada Publishing as. Švaříček, R. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. PORTÁL sro. Hair, J. F., Bush, R. P., & Ortinau, D. J. (2014). Marketing research (Vol. 2). Australia: McGraw-Hill Education. Doporučená studijní literatura: Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing as. Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (31.01.2025)
|
|
||
Požadavky na zkoušku:
Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (31.01.2025)
|
|
||
Přednášky:
Semináře:
Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (31.01.2025)
|
|
||
Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:
Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (31.01.2025)
|
|
||
Předmět předpokládá základní znalosti v oblasti marketingu. Dále je předpokladem plnění předmětu také základní znalost z oblasti statistiky. Last update: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (31.01.2025)
|