|
|
|
||
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.04.2015)
|
|
||
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.04.2015)
Předmět studenty vybaví podstatnými znalostmi v oblasti intervence u žáků se specifickými poruchami učení. Cílem je zvýšení kompetencí v oblasti reedukace a kompenzace SPU a také v oblasti aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáka s SPU. |
|
||
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.04.2015)
JOŠT. J. Čtení a dyslexie. Praha, Grada, 2011. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H.: Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H., SOVOVÁ, H.: Specifické poruchy učení na 2. Stupni základních škol. Praha: Nakladatelství D + H, 2007. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H.: Metody reedukace specifických poruch učení - Dyslexie. Praha: Nakladatelství D + H, 2006. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H.: Metody reedukace specifických poruch učení - Dysortografie. Praha: Nakladatelství D + H, 2008. KOŠŤÁLOVÁ, H., MIKOVÁ, Š., STANG, J.: Školní hodnocení žáků a studentů. Praha: Portál, 2008. NOVÁK, J. Dyskalkulie - pracovní listy. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2003. NOVÁK, Josef. Dyskalkulie: metody rozvoje základních početních dovedností. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2010. POKORNÁ, V.: Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál, 2010. POKORNÁ, V.: Cvičení pro žáky se specifikou poruchou učení. Praha: Portál, 2011. SINDELAR, B.: Deficity dílčích funkcí, Brno: Psychodiagnostika, 2007. SINDELAROVA. B.: Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál, 2013. SWIERKOSZOVá, J. Specifické poruchy chováni - diagnostika, reedukace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2006. ZELINKOVÁ, O.: Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2001. ŽÁČKOVÁ, H., JUCOVIČOVÁ, D.: Metody hodnocení a tolerance žáků s SPU. Praha: Nakladatelství D + H, 2006. |
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (02.02.2019)
Písemný test, otevřené i uzavřené otázky, dle probíraných témat a doporučené literatury. |